Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان ۲ روز اردوی تیم فوتبال زنیت روسیه در دبی را ترک کرد و راهی آلمان شد و با باشگاه بایرلورکوزن قراردادی ۵ ساله امضا کرد.

طبق قرارداد امضا شده ستاره تیم ملی کشورمان قرار است بعد از اتمام قراردادش با زنیت روسیه در تابستان پیش رو راهی آلمان شود و در فصل جدید در بوندسلیگا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه نشریه «اسپورت ۱» آلمان دست به افشاگری زد و نوشت: مسئولان باشگاه بایرلورکوزن در ماه جولای ۲۰۲۱(تیرماه ۱۴۰۰) در نقل و انتقالات تابستانی با پیشنهادی ۱۴ میلیون یورویی برای جذب سردار آزمون اقدام کردند.

اما در آن زمان مدیران باشگاه روسی بلافاصله پیشنهاد باشگاه لورکوزن را رد کردند. ستاره ایرانی در تابستان گذشته تمایل خود را برای جدایی از زنیت و پیوستن به تیم آلمانی ابراز داشت ولی با مخالفت باشگاه زنیت مواجه شد. زنیت با این تصمیم ضرری ۱۴ میلیون یورویی را متحمل شد و اکنون باید تابستان به صورت رایگان این ستاره ایرانی را از دست دهد.

البته لیون، یوونتوس، نیوکاسل و برنلی نیز مشتریان جدی جذب سردار آزمون در زمستان بودند اما ستاره ایرانی تصمیم خود را گرفت تا لورکوزن را انتخاب کند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند

سومین گزینه بایرن مونیخ نیز پیشنهاد این باشگاه را رد کرد

 

طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق نیز رخ بدهد.

کریستین فالک خبرنگار نزدیک به باواریایی‌ها امروز در خبری جنجالی اعلام کرد رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است و قصد دارد به قراردادش با تیم ملی اتریش که اعتبارش تا سال 2026 است، پایبند باشد.

پس از انتشار این خبر نیز، فدراسیون فوتبال اتریش نیز بلافاصله به‌طور رسمی اعلام کرد رالف رانگنیک در تیم ملی این کشور باقی خواهد ماند. اکنون نیز این سرمربی 65 ساله درباره این تصمیمش و رد کردن فرصت مربیگری در بایرن مونیخ صحب کرده است. او گفت:

من با تمام وجودم سرمربی تیم ملی اتریش هستم و از این‌کار واقعاً لذت می‌برم. من مصمم هستم مسیری که انتخاب کردم را ادامه دهم. تأکید می‌کنم این به معنای رد کردن بایرن مونیخ نیست بلکه تصمیمی برای تیم و اهداف مشترک‌مان است. اکنون تمرکز کامل ما روی یورو است و هر کاری از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم تا جای ممکن (در این رقابت‌ها) پیش برویم.

حال باید بایرن مونیخ پس از سومین تلاش ناموفقش، این‌بار به سراغ کدام مربی در دسترس خواهد رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!