Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:35:40 GMT

تدوین سند ۲۵ساله توسعه جویبار با کمک نخبگان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۸۸۱۳

تدوین سند ۲۵ساله توسعه جویبار با کمک نخبگان

کمال رستمعلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در جویبار از تدوین سند ۲۵‌ساله‌ توسعه‌ شهرستان با کمک نخبگان و صاحب‌نظران خبر داد و  اظهار کرد: استاندار مازندران مهم‌ترین تکلیف مجموعه‌ مدیریتی شهرستان جویبار را تدوین سند ۲۵‌ساله‌ توسعه، تعیین کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت هم‌اندیشی با نخبگان،کارشناسان و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان جویبار، گفت : مهم‌ترین ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهرستان، وجود زمین‌های مرغوب زراعی و باغی، وجود گلخانه‌ها، آب‌بندان‌ها، مجموعه‌های تولیدی و صنعتی و شهرک صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار با بیان اینکه دریا و ساحل شهرستان، موقعیتی بکر و کم‌نظیر در جهت رونق گردشگری در منطقه است، تصریح کرد: از افرادی که در حوزه‌ دریا و اقتصاد گردشگری صاحب نظر و برنامه و آماده‌ سرمایه‌گذاری در ساحل دریای این شهرستان هستند، استقبال می‌کنیم و بر این باور هستیم که ساحل جویبار  استعدادی کم‌نظیر جهت تحقق طرح‌های گردشگری و اشتغال‌آفرینی است.

این مسوول تاکید بر جایگاه ویژه‌ روستا و اقتصاد روستایی در برنامه‌های آتی فرمانداری، از حضور هفتگی و ثابت در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: 
هر هفته به‌طور ثابت به اتفاق مدیران شهرستان به یک روستا خواهیم رفت و علاوه بر بررسی مشکلات و شناسایی توان و ظرفیت روستا، مصوباتی خواهیم داشت که توسط دبیرخانه‌ای در فرمانداری تا حصول نتیجه پی‌گیری خواهد شد.

رستمعلی حل مشکلات در حوزه‌ راه‌های مواصلاتی شهرستان را از مطالبات جدی مردم توصیف کرد و یادآور شد:  با توجه به وجود واحدهای صنعتی و تولیدی و ظرفیت کشاورزی و باغی شهرستان، وجود راه ایمن و مناسب از ضروریات و مهم‌ترین اولویت‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر ورزشی شهرستان، و شهرت جهانی آن، کمبود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی را از مهم‌ترین دغدغه‌ها بر شمرد و خاطرنشان کرد: تحول در حوزه‌‌ زیرساختی ورزش در جویبار از اولویت برنامه‌های فرمانداری خواهد بود.

سرپرست فرمانداری جویبار با تاکید بر دیدارها و ارتباطات مردمی گسترده و منظم از سوی مدیران شهرستان، اظهار کرد: در اتاق مدیران شهرستان باید همواره به روی همه‌ی مردم باز باشد و تکریم مردم شهرستان مهم‌ترین وظیفه‌ مدیران خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانداری جویبار اشتغال سند توسعه مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: فرمانداری شهرستان نایین به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد و قطعا این امتیاز خاص سبب ارتقای شهرستان در سطح کشور به ویژه در استان اصفهان می‌شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر وعده فرمانداری ویژه را به مردم شهرستان نائین دادم که با پیگیری‌های انجام شده و نگاه ویژه رئیس جمهور و همراهی هیئت دولت به ویژه معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر کشور و معاون سیاسی سابق و همچنین استاندار اصفهان، فرمانداری ویژه برای شهرستان نائین مصوب شد.

وی افزود: این امتیاز خاص سبب تسهیل در امور مردم شهرستان نائین و ارتقای این شهرستان در سطح کشور به ویژه در سطح استان اصفهان خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک خاطرنشان کرد: این حرکت و موفقیت برای شهرستان نائین پیش زمینه تحول در ارتقا و افزایش بودجه‌های شهرستان است و فرمانداری ویژه در چارت تقسیمات کشوری، از استانداری کوچک‌تر اما از فرمانداری بزرگ‌تر و توانمندتر است و باعث ارتقای ادارات می‌شود.

آزاد تاکید کرد: فرمانداری ویژه نائین توانمندتر از فرمانداری عادی است و ضمن تفویض اختیارات استان اصفهان به نائین و معاون مدیرکل محسوب شدن رؤسای ادارات، چارت و تشکیلات اداری شهرستان از لحاظ جذب نیرو و کارکنان ارتقا یافته و میزان اعتبارات بیشتری نسبت به فرمانداری عادی به شهرستان تخصیص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع اتفاقات خوبی برای مردم شهرستان نائین پیش رو است، گفت: مردم شهرستان نائین لایق بهترین‌ها هستند و ما نیز در این مسیر به عنوان خادم مردم در حال تلاش و پیگیری هستیم و این اولین خبر خوب برای نائین بود و در روزهای آتی اخبار خوب دیگری نیز به مردم شهرستان خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک افزود: با توجه به تفویض اختیارات استان اصفهان به شهرستان نائین و این موضوع که رؤسای ادارات شهرستان، معاون مدیرکل محسوب می‌شوند، مسیر اشخاصی که برای امورات خود از خوروبیابانک به مرکز استان مراجعه می‌کردند با مراجعه به فرمانداری ویژه نائین کوتاه‌تر می‌شود.

کد خبر 749114

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار