Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی که با تحریم‌های ظالمانه و یا با جنگ‌های نیابتی جان مردم ما را مورد تهدید قرار می‌دهند بدنبال پیشگیری از ترویج اندیشه انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی کشور که در مشهد برگزار شد اظهارداشت:دشمنان انقلاب اسلامی که با تحریم‌های ظالمانه قصد به چالش کشیدن معیشت مردم را دارند و یا با جنگ‌های نیابتی جان مردم ما را مورد تهدید قرار می‌دهند بدنبال پیشگیری از ترویج اندیشه انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی اول به بصیرت و دوم به مقاومت سر سختانه در مقابل توطئه های دشمنان نیاز دارند که دستیابی به این 2 مهم تنها از راه درک عمیق مفاهیم قرآنی امکان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد:برگزاری این مسابقات معنوی در بین کارکنان نیروی انتظامی مایه خرسندی و مباهات است و نشان از حاکمیت قرآن در این نهاد مقدس دارد.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در این برنامه گفت: این مسابقات در 10 رشته قرآنی تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ؛ و رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری برگزار شد.

سرهنگ رود مقدس افزود: از تعداد 22 هزار نفر شرکت کننده در مسابقات شهرستانی و استانی 250 نفر به مسابقات سراسری این دوره مسابقات راه پیدا کرده اند.

وی افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ترویج فرهنگ قرآن و انس هر چه بیشتر کارکنان با مفاهیم قرآن و تدبر و عمل به قرآن بوده است، برگزیدگان این دوره از مسابقات پس از 3 روز رقابت با یکدیگر به مسابقات سراسری قرآن کریم نیرو‌های مسلح راه پیدا کردند.

گفتنی است؛ در پایان این مسابقات از 60 برگزیده که برای مسابقات سراسری نیرو‌های مسلح که 10 و 11 بهمن در تهران برگزار می شود تجلیل شد. /تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: علم الهدی مسابقات سراسری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم