Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از آمادگی کامل ورزشگاه بزرگ و روباز این منطقه واقع در خیابان بهشت برای افتتاح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سید سلمان قاضی عسگر با اعلام این خبر گفت: ورزشگاه روباز خیابان بهشت یکی از مهمترین پروژه های این منطقه شهری در غرب شهر اصفهان است که به زودی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: این ورزشگاه محلات متعددی از جمله گلستان، سودان، کارلادان، کلیچه، آزادان، بوستان و حتی بخش هایی از منطقه 11 را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد. بنابراین شهروندان تمامی این محلات و شهروندان بخشی از منطقه 11 شهرداری اصفهان می توانند از امکانات این ورزشگاه بهره مند شوند.

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان با بیان اینکه این ورزشگاه به امکانات استانداردی جهت خدمت رسانی به شهروندان مجهز است، افزود: ابعاد استاندارد، زمین چمن مصنوعی، چندین زمین جانبی برای بازی های بدمینتون، والیبال، بسکتبال، فوتبال روی آسفالت و... از مزایای این ورزشگاه است.

به گفته او، ورزشگاه روباز خیابان بهشت با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد و 700 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 8 هزار و 800 متر احداث شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان پوشش شهرداری خدمت رسانی زمین بازی فوتبال منطقه 9 شهرداری اصفهان خیابان بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها