Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای معاونین و مدیران با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز سه شنبه ۵ بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش برنا؛ در ابتدای این نشست که با حضور تمامی معاونین و مدیران برگزار گردید، مسائل و مشکلات مجموعه های ورزشی از سوی مدیران مطرح و راهکارهای مدیریتی لازم جهت رفع آنها از سوی معاونین مربوطه شرکت توسعه بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مهندس علیرضا عاصم یوسفی به مسابقه فوتبال ایران و عراق اشاره کرد و خواستار میزبانی مطلوب و به نحو احسنت مجموعه ورزشی آزادی از این مسابقه شد.

سپس وی با بیان اینکه هم افزایی خوبی بین معاونین و مدیران برقرار است افزود: می بایست در جهت پیشبرد اهداف و اعتلای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همدیگر کمک کرده و قدم های محکم و بزرگتری برداریم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در مجموعه ها گفت: بعد از ۱۰ سال پیست دیزین حکم استاندارد گرفت. سقف سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی را بعد از ۱۰ سال کاغذبازی اداری که با ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان ترمیم نشده بود، به صورت رایگان ترمیم کردیم. همه این اتفاقات در چهار ماه اخیر رخ داده است.

گفتنی است در خاتمه این نشست، حکم انتصاب معاونین و مدیران داخلی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از سوی مدیرعامل به آنها اهدا گردید.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشکلات ایران و عراق مجموعه ورزشی آزادی استاندارد ورزشگاه آزادی تیم ملی ایران ورزشگاه آزادی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی معاونین و مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با ۵۳ امتیاز و تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد و آبی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. تیم‌های استقلال و پیکان باید در هفته پایانی مسابقات رو در روی هم قرار گیرند و از آنجا که استقلال مدعی قهرمانی به شمار می‌رود و ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) از بازی‌های خانگی پیکان میزبانی می‌کند و حضور هواداران در آن ممنوع است، روز گذشته سه شنبه ۱۱ اردیبهشت برخی از رسانه‌ها خبر از میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از این بازی داشتند که این موضوع صحت ندارد.

مدیران باشگاه پیکان تاکنون درخواستی مبنی بر میزبانی از استقلال در هفته پایانی به مسئولان فوتبال استان قزوین ارائه نکرده‌اند. تیم‌های پیکان و استقلال روز جمعه ۱۱ خرداد و از ساعت ۲۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6094223

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟