Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:02:05 GMT

مطالبات کارگران شرکت میان آب پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۱۱۹

مطالبات کارگران شرکت میان آب پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از کارگران شرکت میان‌آب شهرستان کرخه به دلیل نبود امنیت شغلی با حضور درب دفتر امام جمعه شهرستان شوش خواستار پیگیری مطالبات و خواسته‌هایشان از سوی نماینده ولی فقیه شدند.

حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش با حضور در جمع کارگران شرکت میان آب شهرستان کرخه پای درد و دل این کارگران نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا شماری از کارگران دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و خواستار پیگیری امام جمعه شهرستان شوش از سوی مسئولان شدند.

پیگیری مطالبات کارگران شرکت میان‌آب

حجت الاسلام علیزاده اصل حاشیه این دیدار به خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعی از کارگران شرکت میان آب در خصوص نبود امنیت شغلی مطالبات و خواسته‌های دارند که لازم است به مطالبات آنها رسیدگی شود.

وی گفت: انتظار داریم که مسئولان متولی هرچه سریع‌تر مطالبات این کارگران را پیگیری کنند و اجازه ندهند که اعتراضات این قشر کارگر به کف خیابان کشیده شود.

انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت میان‌آب

یکی از کارگران شرکت میان آب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مطالبات و خواسته‌های خود اشاره کرد و افزود: انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت میان‌آب یکی از مطالبات اصلی کارگران است.

وی گفت: پرداخت پاداش‌های بهره‌برداری، جیره ارزاق، حق لباس، بروزرسانی طبقه‌بندی مشاغل، محاسبه سنوات بازنشستگی از دیگر مطالبات و خواسته‌های کارگران است.

به گزارش مهر، شرکت کشت و صنعت نیشکر میان‌آب از توابع شهرستان کرخه در سال ۱۳۹۶ به شرکتی خصوصی موسوم به «مزمز» واگذار شد.

این واحد تولیدی در حالی به بخش خصوصی واگذار شده که در اراضی حاصلخیز هشت هزار هکتاری آن محصولاتی همچون سه هزار هکتار نیشکر و دو هزار هکتار غیر نیشکری مثل کلزا، گندم، ماش و چغندر و باغ‌های مرکبات و زیتون کشت می‌شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید نیشکر در استان خوزستان است که محصول نیشکر آن در سایر کارخانجات منطقه از جمله کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به شکر تبدیل می‌شود.

کد خبر 5408778

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش پرداخت مطالبات بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف روبی برف و یخبندان سیل کرمان دهه فجر آمار کرونا اردبیل امداد رسانی مطالبات و خواسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود