Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اخیراً مشکل عجیبی برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ روی داده و برخی از کاربران خبر از صورتی شدن صفحه نمایش داده‌اند! این مشکل هم در آیفون ۱۳ معمولی و هم در نسخه‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس دیده شده است. برخی از کاربران، مشکل صفحه نمایش صورتی آیفون ۱۳ را در انجمن پشتیبانی اپل و برخی دیگر نیز در انجمن‌های اینترنتی پرمخطاب مانند Reddit گزارش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که اپل این مشکل را پذیرفته و آن را به عنوان یک باگ نرم افزاری در نظر گرفته است.

شایان ذکر است که مشکل صفحه نمایش صورتی در سری آیفون ۱۳ موضوع جدیدی نیست و پیش از این وب‌سایت ۹to۵Mac آن را گزارش داده بود. به گفته این وب‌سایت، یکی از کاربران آیفون ۱۳ پرو در ماه اکتبر سال گذشته این مشکل را در انجمن رسمی پشتیبانی اپل مطرح کرده و مدعی شده بود که صفحه نمایش گوشی برای چند ثانیه صورتی شده و در ادامه باعث کرش کردن دستگاه می‌شود.

در آن زمان، گوشی آیفون مذکور تعویض شد. اما شکایت مطرح شده در انجمن پشتیبانی اپل توجه برخی از کاربران دیگر را به خود جلب کرد و آن‌ها نیز مدعی شدند که با مشکل صفحه نمایش صورتی در مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ روبرو شده‌اند. در حالی که اغلب شکایات مربوط به آیفون ۱۳ معمولی بود، تعدادی از کاربران این مشکل را در آیفون ۱۳ پرو و حتی ​​آیفون ۱۳ پرو مکس گزارش کردند.

اپل هنوز به شکایات کاربران در انجمن پشتیبانی خود و Reddit پاسخ نداده است. با این حال، MyDrivers در گزارشی به ​​نقل از پست منتشر شده در Weibo مدعی شده که یکی از کارمندان بخش پشتیبانی اپل تأیید کرده که این شرکت از مشکل آگاه است و مشکلات نرم‌افزاری باعث صورتی شدن صفحه نمایش آیفون ۱۳ می‌شود.

در این گزارش آمده که کارمند مذکور به کاربران توصیه کرده که پس از پشتیبان‌گیری از داده‌های خود، آخرین به‌روزرسانی موجود را نصب کند و همه برنامه‌های نصب شده روی گوشی را نیز به‌روزرسانی کند تا ناسازگاری احتمالی بین برخی برنامه‌ها و سیستم عامل گوشی، که منجر به این مشکل شده، برطرف شود. اما در هر حال، اپل هنوز به در خصوص مشکل صورتی شدن صفحه نمایش آیفون ۱۳ و کار‌هایی که برای برطرف کردن آن می‌توان انجام داد، توضیحی نداده و باید منتظر بیانیه رسمی این شرکت بمانیم.

منبع: دیجی رو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون گوشی های هوشمند پشتیبانی اپل آیفون ۱۳ پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دومین ماه کامل فصل بهار در سال ۲۰۲۴ در نیمکره شمالی زمین طلوع کرد و در سراسر جهان تصاویری از آن ثبت و منتشر شد که در اینجا گلچینی از بهترین و تاثیرگذارترین تصاویر ماه صورتی کامل از ایالات متحده و همچنین فرانسه، بریتانیا و هند را می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش ایسنا، نام «ماه صورتی» به این معنا نیست که قمر زمین در چنین روزی رنگ صورتی به خود می‌گیرد بلکه به این دلیل است که رنگ گل‌های بهاری که در این زمان از سال شکوفا می‌شوند، صورتی است. مانند تمام ماه‌های کامل، «ماه صورتی» نیز در تمام طول شب قابل مشاهده بود و در هنگام غروب خورشید از شرق طلوع می‌کرد و هنگام طلوع خورشید در غرب غروب می‌کرد.

ماه کامل برفراز بیلبوردی از نام «ماه» (Moon) در محوطه بیرونی ورزشگاه کافمن 

به نقل از فوربز، تصور می‌شود نام «ماه صورتی» از قبایل بومی آمریکا سرچشمه گرفته باشد. نام‌های دیگری نیز برای این ماه در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از ماه در حال رشد، ماه ماهی، ماه تخم‌گذاری غازها و ماه قورباغه.

برای مدت کوتاه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای، «ماه صورتی» به رنگ نارنجی به نظر می‌رسید. این پدیده به این دلیل اتفاق می‌افتد که بیننده ماه را از میان ضخیم‌ترین لایه جو زمین می‌بیند.

ماه کامل آوریل پشت ساعت بالمورال (Balmoral) در ادینبورگ

نور قرمز و نارنجی با طول موج بلندتر می‌تواند به راحتی از جو عبور کند، در حالی که نور آبی با طول موج کوتاه توسط ذرات پراکنده می‌شود. همین اصل علمی که به پراکندگی رالی معروف است، مسئول رنگ نارنجی غروب خورشید نیز هست.

ماه صورتی کامل از پشت مجسمه آزادی در شهر نیویورک در حالی که یک هواپیما از  رو به روی آن عبور می‌کند

«ماه صورتی» اولین ماه کامل از زمان خورشید گرفتگی کامل در سراسر آمریکای شمالی در هشتم آوریل بوده است.

ماه گرفتگی بعدی یک ماه گرفتگی جزئی در ۱۷ سپتامبر خواهد بود. این ماه گرفتگی به بهترین وجه در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا دیده می‌شود. در طول این رویداد، ماه کامل وارد سایه زمین می‌شود.

ماه آوریل در پشت برج ایفل پاریس 

ماه کامل بعدی، «ماه گل» است که در روز پنجشنبه، ۲۳ مه (سوم خرداد) سال ۲۰۲۴ به وقوع خواهد پیوست.

ماه کامل در بنگال غربی، هند ماه کامل بین قلعه ادینبرو و بنای یادبود اسکات  ماه کامل آوریل معروف به ماه صورتی بر فراز یک برج دیدبانی در مادرید، اسپانیا  ماه صورتی بر فراز خلیج ساراسوتا فلوریدا  ماه صورتی بر فراز سیاتل ماه کامل پشت برج سوزن فضایی (SpaceNeedle) در سیاتل کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • تصاویر خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد