Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:02:16 GMT

«خرده‌روایت‌های بارداری» به چاپ دوم رسید

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۴۲۶

«خرده‌روایت‌های بارداری» به چاپ دوم رسید

کتاب «دوجان، خرده روایت های بارداری» نوشته زهرا قدیانی توسط انتشارات جام جم به چاپ دوم رسید.

به گزارش مشرق، کتاب «دوجان، خرده روایت‌های بارداری» نوشته زهرا قدیانی که ابتدای آذرماه سال جاری توسط انتشارات مؤسسه جام جم روانه بازار شد؛ اکنون پس از گذشت دو ماه، با تیراژ ۱۴۰۰ نسخه به چاپ دوم رسیده است.

این کتاب حاوی روایت‌هایی از دوران بارداری بیست زن است که در ۲۰۸ صفحه و با قیمت ۵۲ هزار تومان از سوی نشر جام جم روانه بازار کتاب شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روایت این مجموعه از زاویه‌ای متفاوت به دوران بارداری می‌پردازد. روایت‌هایی از زن و زایش و زندگی که به بهانه شرم از میان گفتگوهای نهان زنان فراتر نمی‌رفتند و با تعمیق و مکتوب شدن در این مجموعه، فرصت شناخت شأن فراهم می‌شود.

دوجان تنها روایت‌هایی زنانه و مربوط به زنان نیست، بلکه روایت‌هایی درباره انسان و برای انسان است چه آنکه هر انسان حتی اگر تجربه مادر شدن نداشته باشد، خود از مادری زاده شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت معرفی کتاب بارداری کتاب مشرق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت روایت هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • (ویدئو) فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او