Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی اصفهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد درخشانی داشته و در هر هفت مسابقه ابتدایی به برتری دست پیدا کرده است. سروش امیری‌نیا در گفت‌وگو با ایرنا درباره مسابقات این فصل اظهار داشت: امسال سطح بازی‌ها بسیار بالاست و تیم‌ها از نظر کیفی نزدیک به یکدیگر هستند. تقسیم بازیکنان به خوبی انجام شده و همین مساله به جذابیت کار افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: بازیکنان خوبی در تیم خود داریم ولی اصلی‌ترین دلیل و کلید اصلی که باعث شده در صدر جدول حضور داشته باشیم همبستگی بین بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی است. رسیدن به هفت پیروزی متوالی و صدرنشینی دور از انتظار نبود. درست است که اکثر بازیکنان ما سرباز هستند اما همگی جزو نفرات قدرت‌مند تنیس روی میز ایران محسوب می‌شوند.

بازیکن تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی اصفهان در ادامه درخصوص رقابت با تیم فراسنج در دور برگشت، خاطرنشان کرد: فصل گذشته دیداری بسیار نزدیک را با تیم پرستاره فراسنج در فینال برگزار کردیم و ۲ بار با آنها مساوی شدیم. در این فصل بازی رفت را با نتیجه سه بر ۲ بردیم و حالا برای دور برگشت این تیم به سراغ یک بازیکن کره‌ای رفته است. بازیکنی که فکر می‌کنم جزو ۱۰۰ نفر اول دنیا باشد و حدود ۱۸ یا ۱۹ سال سن دارد. او بازیکنی خوبی است و تیم فراسنج را قوی‌تر کرده است. با این وجود امیدوارم بتوانیم بازهم آنها را شکست دهیم و قهرمانی را در این فصل نهایتا به دست بیاوریم.

وی همچنین درباره نحوه برگزاری لیگ در این فصل که به صورت دوره‌ای است و پلی‌آف ندارد بیان داشت: خیلی از مسائل می‌تواند تغییر کند و بهتر شود. در نهایت اما فدراسیون است که تصمیم می‌گیرد و ما هم به عنوان بازیکن باید مطیع باشیم و سعی کنیم با این فرمت برگزاری، بهترین عملکرد را داشته باشیم. اما اگر بخواهم نظر شخصی‌ام را بگویم باید به این نکته اشاره کنم که می‌توانست لیگ برتر در فصلی دیگر برگزار شود. بازیکنان لژیونر زیادی در این سال‌ها داشتیم که به خاطر برگزاری مسابقات در پاییز و زمستان نتوانسته‌اند به لیگ برتر بیایند. ستاره‌های مثل نوشاد و نیما عالمیان را می‌توانیم در لیگ داشته باشیم اگر مسابقات در تابستان برگزار شود. 

امیری‌نیا در ادامه افزود: وجود این ستاره‌ها در یک یا ۲ تیم خاص ممکن است توازن تیم‌ها بر هم بزند اما منجر به قوی‌تر شدن لیگ می‌شود و ضرری به تنیس روی میز نخواهد زد. هیچ اشکالی ندارد اگر تیمی بخواهد نوشاد، نیما و یا بازیکنان لژیونر را داشته باشد. تعداد لژیونرهای ما زیاد شده و بچه‌ها دوست دارند در لیگ ایران هم بازی کنند. معمولا از اواخر بهار تا اواخر تابستان ما هیچ رقابتی نداریم. در پاییز و زمستان اما هر ۱۰ یا ۱۵ روز یک بار تورنمنت داریم و فشار مسابقات بسیار بالاست. 

وی درباره عملکرد خودش در تیم رعد پدافند هوایی اصفهان گفت: ۲ فصل خوب را پشت سر گذاشته ام. در این فصل و تا به اینجای کار باختی نداشته‌ام و همه بازی‌ها را برده‌ام. البته که برد تیم ارجحیت دارد و همه پیروزی‌های این فصل ماحصل یک تلاش تیمی بوده است. ما همچنین از لحاظ مدیریتی نیز شرایط بسیار خوبی را تجربه کرده‌ایم.

بازیکن تیم رعد پدافند هوایی اصفهان در پایان اذعان داشت: چه بازیکنان سرباز و چه غیرسربازها در فضایی کاملا حرفه‌ای مشغول به بازی هستیم. آرامش بسیار خوبی حکم‌فرما شده است. اواخر دوران سربازی‌ام هست و حدود یک تا ۲ماه دیگر خدمتم تمام می‌شود اما قلبا می‌گویم یکی از دلسوزترین و حرفه‌ای ترین ارگان‌هایی که در این ۱۵ تا ۲۰ سال در داخل و خارج از کشور در آن فعالیت داشتم مجموعه پدافند هوایی ارتش بوده است. از همه به خصوص سرهنگ محمد صانعی(مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی و مدیرکل تربیت بدنی پدافند هوایی ارتش)، حسن رحیمی(سرمربی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان) و دکتر داوود رضایی(مدیرفنی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان) تشکر می‌کنم که دلسوزتر از خیلی از متولیان ورزش کشور بودند و در نهایت حرفه‌ای‌گری کمک کردند تا در کنار خدمت، ورزش حرفه‌ای را بدون هیچ خللی انجام دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر نیما عالمیان باشگاه رعد پدافند باشگاه رعد پدافند لیگ برتر نیما عالمیان تیم رعد پدافند هوایی اصفهان تنیس روی میز لیگ برتر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان

داوطلبان می توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه، ۱۶ این ماه هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.

 نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه‌ آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیر برگزار می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است و در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد، داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آن ها لحاظ کند.

 کارنامه اولیه داوطلبان نوبت نخست نیمه مرداد جاری اعلام و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه