Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@12:35:49 GMT

آرش رضاوند در لیست مازاد فرهاد مجیدی نیست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۶۷۴

هافبک استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرینات این تیم شرکت نمی کند

آرش رضاوند، هافبک استقلال در لیست مازاد سرمربی این تیم قرار نگرفته است.

به گزارش طرفداری، غیبت آرش رضاوند در تمرین روزهای اخیر استقلال این شائبه را به وجود آورده که او هم مثل چند بازیکن دیگر نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد دلیل غیبت رضاوند ابتلا به ویرس کرونا است و او نامش در لیست مازاد قرار نگرفته است.

رضاوند فقط در شرایطی از استقلال جدا خواهد شد که معاوضه او با صالح حردانی نهایی شود و در غیر اینصورت در این تیم به کارش ادامه می دهد.

 

بیشتر بخوانید:

جدیدترین پیشنهاد استقلال به فولاد در مورد رشید مظاهری و آرش رضاوند  

مذاکرات ادامه دار استقلال و فولاد برای معاوضه آرش رضاوند و صالح حردانی

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد سیاست عجیب استقلال در قبال بازیکنان مازاد فرهاد مجیدی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ضرر 14 میلیون یورویی زنیت به خاطر نفروختن سردار آزمون / گزارش رسانه آلمانی غیر رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست واکنش جالب ماریو بالوتلی پس از بازگشت به تیم ملی ایتالیا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیست مازاد آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • ممنوعیت چرای دام های مازاد در مراتع استان
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند