Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - علی احمدی در حکمی به عنوان رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ارسلان خالدی‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در حکمی علی احمدی را به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم وی آمده است:

"تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع، کارکنان خدوم حوزه‌های مختلف دانشگاه، برنامه‌ریزی برای حل مسائل و مشکلات عمده در چارچوب سیاست‌ها و استراتژی‌های اعلام شده کشوری با در نظر گرفتن شرایط خاص استان به خصوص در راهکارهای پیشگیری از کرونا و تکمیل واکسیناسیون، برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های لازم به منظور حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه بر مبنای نیازها، تنظیم و تدوین برنامه‌های توسعه امکانات بهداشتی با همکاری مسئولین شبکه‌های بهداشتی درمانی شهرستان‌ها، پیش‌بینی و پیشنهاد منابع مورد نیاز و تنظیم بودجه عملیاتی بر اساس برنامه‌های استان از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد."

سرپرست جدید دانشگاه بجنورد منصوب شدرئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منصوب شدرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان منصوب شد

گفتنی است علی احمدی، دانشیار اپیدمیولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است، همچنین وی عضو گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی، دانشکده بهداشت و مرکز تحقیقات مدل‌سازی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس پلیس راه استان گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.
وی از رانندگان خواست، با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری