Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی محمدی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مصدومیت دو جنگلبان لنگرودی، اظهار کرد: این دو جنگلبان در حین گشت زنی در منطقه جنگلی اطاقور با قاچاقچیان چوب در این منطقه مواجه شدند.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه قاچاقچیان چوب به هشدار جنگلبانان توجهی نکردند، افزود: این دو قاچاقچی با سلاح سرد با جنگلبانان درگیر و سبب مصدومیت جنگلبانان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی لنگرود با اشاره به اینکه در این درگیری دو جنگلبان لنگرودی از ناحیه سر و دست مجروح شدند، ادامه داد: با رسیدن جنگلبانان دیگر و نیروی انتظامی، متهمان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنگلبان قاچاقچی اخبار حوادث قاچاقچی جنگلبان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فریبا نادری بازیگر بازار آزاد قیمت دلار مهناز افشار قیمت سکه قیمت طلا اتحادیه طلا و جواهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز 20 میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه های درشت تگرگ بود که به خودروها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بارندگی در خراسان جنوبی هنوز در مناطقی از استان تا عصر امروز ادامه دارد .


در شبانه روز گذشته در برخی مناطق سربیشه همچون مختاران 73 میلیمتر باران بارید.

دیگر خبرها

  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • ببینید | اولین تصاویری از منطقه امام‌زاده ابراهیم(ع) پس از آتش‌سوزی شدید
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال