Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد حامد لک در چند بازی اخیر پرسپولیس، کادرفنی این تیم را امیدوارتر از قبل کرده است

دروازه بان و اعضای خط دفاعی پرسپولیس طی چند بازی اخیر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس مقابل فولاد و در یک بازی سخت در حالی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز کامل شد که فولادی ها در 20 دقیقه ابتدایی و دقایق پایانی این بازی فشار زیادی روی دروازه سرخ های تهرانی ایجاد کردند اما خط دفاعی پرسپولیس به همراه حامد لک موفق به ثبت یک کلین شیت دیگر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در شرایطی که در خط دفاعی نه صفروف توانست نمایش مورد نظر یحیی را به نمایش بگذارد و نه سعید آقایی هنوز به شرایط خوبش رسیده است. اما درنهایت خط دفاعی پرسپولیس به ویژه در 20 دقیقه ابتدایی به شدت تحت فشار قرار داشت ولی حامد لک به همراه سید جلال و فرجی به‌ عنوان دروازه بان و دو مدافع میانی، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

در نیمه دوم هم پرسپولیس بعد از گلزنی باز هم تحت فشار قرار گرفت تا جایی که یحیی مجبور شد در دقیقه 85 دست به تعویض شیری با صفروف بزند و در دقیقه 66 نیز با حضور هنانوف آرایش تیمش را از 4 دفاعه به 3 دفاعه تغییر داد.

این گونه بود که فولاد از دقیقه 68 به بعد اگرچه تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما هرچه زدند به در بسته خورد تا مشخص شود یحیی گل محمدی در تغییر سیستم چقدر هوشمندانه عمل کرده است.

به هر روی در اوج فشار تیم فولاد و خط میانی و خط حمله گلزن این تیم، هنانوف و فرجی به رهبری سیدجلال حسینی نمایش خوبی داشتند و حامد لک نیز با خروج ها و واکنش های به موقع و  جسورانه ای که داشت درنهایت با بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس یک کلین شیت دیگر را به جمع کلین شیت های خود اضافه کرد تا یحیی گل محمدی باز هم بابت این نمایش از سوی مدافعان میانی تیمش و به ویژه حامد لک حسابی دلگرم شود.

یحیی قرار است در نیم فصل دوم یک دروازه بان جوان را به خدمت بگیرد تا کنار حامد لک به عنوان گلر دوم ایفای نقش کند.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد سیاست عجیب استقلال در قبال بازیکنان مازاد فرهاد مجیدی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ضرر 14 میلیون یورویی زنیت به خاطر نفروختن سردار آزمون / گزارش رسانه آلمانی غیر رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست واکنش جالب ماریو بالوتلی پس از بازگشت به تیم ملی ایتالیا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط دفاعی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت