Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:40:58 GMT

دستگیری ۲ سارق سابقه دار و چند خبر دیگر از سقز

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۸۲۷

دستگیری ۲ سارق سابقه دار و چند خبر دیگر از سقز

سرهنگ صیدعلی صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی تلاش در جهت دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی سقز پس از انجام اقدامات تخصصی، ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این سارقان سابقه دار در بازجویی های فنی و پلیسی صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در جهت پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

کشف بیش‌ از یک کیلو و۵۰۰ گرم تریاک در سقز

سرهنگ صفری در ادامه از کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، موفق به شناسایی و دستگیری نفر سوداگر مرگ دراین شهرستان شدند.

او با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۳۰ گرم مواد مخدر تریاک از این متهم، افزود: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان سقز با اشاره به مبارزه بی امان وخستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف قرار گرفته اند، ازخانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

آتش سوزی منزل مسکونی در سقز باعث فوت زن ۷۵ ساله شد

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی سقز گفت: امروز صبح، در آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار کردستان این شهر یک زن سالخورده جانش را از دست داد.

سیروان فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز صبح ساعت ۹:۴۰ مردم از طریق سامانه ۱۱۵ آتش سوزی منزل مسکونی را به ما اطلاع دادند که بلافاصله تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه زن سالخورده حدودا ۷۵ ساله به تنهایی در این منزل مسکونی زندگی می کرد، افزود: این زن سالخورده احتمالا بر اثر استنشاق دود اتش سوزی منزل مسکونی جانش را از داد.

به گفته شاهدان عینی حادثه، سقف این خانه چوبی بوده که موجب گستردگی و فوران آتش سوزی شد و خسارات زیادی را به بارآورد و بخشی از خانه تخریب شد که در نهایت آتش سوزی با تلاش نیروهای آتش نشانی و مردم مهار شد و از سرایت آن به خانه های اطراف جلوگیری شد.  

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان سرقت مواد مخدر انتظامی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سرقت مواد مخدر کردستان سرقت مواد مخدر انتظامی سقز سوزی منزل مسکونی مواد مخدر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد