Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@14:16:01 GMT

اصفهان مقصد بعدی عرضه محصولات پر مصرف دیزلی نفت ایرانول

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۸۴۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مصطفی فریدون نژاد مدیر فروش داخلی شرکت نفت ایرانول  در این خصوص گفت: با توجه به اینکه اصفهان به عنوان یک استان راهبردی در حوزه حمل و نقل عمومی جایگاه مهم و استراتژیکی در کشور دارا می باشد به منظور حمایت از عزیزان پر تلاش و زحمت کش فعال در حوزه حمل و نقل عمومی که وظیفه خطیر حمل و نقل کالاهای اساسی را بر عهده دارند گام چهارم طرح عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از فردا در این استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون نژاد اظهار کرد: با عنایت به مشکلات پیش آمده در روند توزیع روغن های دیزلی این طرح با دستور مدیر عامل محترم ایرانول به منظور حذف واسطه ها، کاهش قیمت و دسترسی آسان به تهیه محصولات دیزلی آغاز شده است. 

وی در پایان افزود: گام های بعدی این طرح در شهرهای دیگر کشور به منظور کسب رضایت بیشتر مصرف کنندگان به زودی اجرا خواهد شد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد نفت ایرانول نفت ایرانول مصطفی فریدون نژاد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط جذب ۶۰مشتری جدید برای ایرانول/ افزایش بهره وری و کنترل عملکرد دو عامل موفقیت ایرانول در س… اهدای تقدیر نامه و تندیس دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به ایرانول حضور شرکت نفت ایرانول در پنجمین نمایشگاه زنجیره ارزش صنایع لاستیک مرحله دوم عرضه مستقیم محصولات دیزلی نفت ایرانول از امروز در شهر دزفول بازگشایی مجدد پگاه رزم آوران پس از ۳سال با حمایت ایرانول بازدید مدیر عامل شستا از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها قیمت واقعی مرغ چقدر است؟ واکنش غیرمنتظره بازار خودرو به اخبار برجام جزییات آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال تمایل جمهوری آذربایجان به مشارکت ایران در بازسازی قره‌ باغ سود سهام بالاخره از طریق سجام واریز شد اصفهان مقصد بعدی عرضه محصولات پر مصرف دیزلی نفت ایرانول قیمت گوشی (محدوده ۱۰میلیون / جدول) مذاکرات وین به بن بستی خطرناک نزدیک می‌شود استفاده از خودکار برای کاهش فشار خون! سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی به ۱۱ درصد رسید شناخت انواع نمک و خواص آن ها! بعد از ترک قند و شکر این اشتباهات را نکنید ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا بورس امروز ۵ بهمن ماه۱۴۰۰ / سقوط آزاد شاخص، تمامی ندارد درمان گلودرد با این چای ها! مقامات هلندی اپل را ۵ میلیون یورو جریمه کردند آشنایی با روش های جوانسازی پوست! دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه توگو قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران آغاز ارزیابی ملی توسعه آهن و فولاد گل‌گهر بر اساس الگوی تعالی سازمانی دوره درمان اومیکرون چند روز است؟ واکسیناسیون کودکان کی آغاز می شود؟ پیش بینی بازار مسکن پس از احیای برجام مذاکرات عراق با ایران برای افزایش صادرات گاز به این کشور تضمین سلامت روانی مردان در نقش پدری! دیدار اولیانوف با نماینده قطر در حاشیه مذاکرات وین موج ششم کرونا اسفند ماه به قله می رسد قطع برق در شهرهای بزرگ قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان پوست کدام میوه ها دارای خاصیت است؟ روش ساده جوان سازی دور چشم ها! رییس جمهور جمعه به گیلان می رود کرونا، شرایط عجیبی در تیم ملی به وجود آورده است محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک چرا باید غذا را خوب جوید؟ سرطان خون در بزرگسالان با نوعی جهش ژنتیکی روند نزولی بیت کوین کجا به پایان می‌ رسد؟ کدام کارمندان مالیات نخواهند داد؟ توافق از رگ گردن به تیم های مذاکره کننده نزدیک تر است! تغییر موضع عجیب اصولگرایان درباره مذاکره با آمریکا ساده‌ انگاری درباره اومیکرون پیک ششم را رقم می زند بانک ها تا آخرین روز سال باید وام بدهند + فیلم الگوسازی در حوزه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یک ضرورت است قیمت تلویزیون (۴۳ اینچ / جدول) خبر جدید درباره افزایش حقوق سربازان موج ششم کرونا آغاز شد پیروزی ۵ گله تیم ملی فوتسال بانوان مقابل قرقیزستان اقتصاد جهانی و اومیکرون؛ نگران یا امیدوار؟ بایننس اسپانسر تیم ملی آرژانتین می‌ شود دست دولت در جیب سهامداران است / خون بورسی ها به جوش آمد بورس به کمک کریپتو، بین المللی می شود DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت ایرانول نفت ایرانول حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران