Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مس رفسنجان در چارچوب هفته شانزدهم موفق شد با نتیجه سه بر یک سپاهان مدعی را از پیش رو بردارد. در همین خصوص خبرنگار ما گفتگویی با فراز امامعلی انجام داد که طی آن مهاجم مس در خصوص این پیروزی اظهار داشت: واقعا یک بازی جذاب و پر گلی را شاهد بودیم. خدا را شکر میکنم که توانستیم نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان تیم بسیار خوبی است و نباید نگاهی به بدشانسی‌های اخیر این تیم داشت. آنها جزو مدعیان قهرمانی این فصل هستند اما ما با یک برنامه ریزی دقیق توانستیم بعد از گلی که دریافت کردیم خیلی زود کامبک بزنیم و نتیجه را به سود خودمان برگردانیم.

این بازیکن که روی گل سوم تیمش موثر بود و با یک کنترل دیدنی، پاس گل زیبایی برای محسن آذرباد فرستاد، در این باره عنوان کرد: خوشحالم که توانستم روز تولدم پاس گل بدهم چرا که در تمام این سالها در روز تولدم یا گل زده‌ام یا پاس گل داده‌ام و این موضوع را باز هم تکرار کردم. آذرباد توانست گل زیبایی را بزند و جا دارد این پیروزی را به او و دیگر بازیکنان تیم تبریک بگویم.

فراز امامعلی در مورد بازی در پست های مختلف در نیم‌فصل اول گفت: به درخواست آقای ربیعی من در 5 پست مختلف بازی کردم و همه تلاشم این بود که در هر کجای زمین هستم مثمرثمر باشم. شاید همه من را به عنوان مهاجم می‌شناسند اما واقعا امسال و نیم فصل دوم سال گذشته اینطور نبوده و من در خیلی از پست‌های دیگر بازی کرده‌ام. همیشه سعی کرده‌ام علاوه بر مثمرثمر بودن گلزنی هم بکنم چون این موضوع برایم واقعا لذت‌بخش است.

بازیکن مس رفسنجان در پایان درباره اینکه در نیم‌فصل دوم چه اهدافی در سر دارند، پاسخ داد: ما نیم‌فصل اول جزو مدعیان بودیم و قطعا سعی در ادامه همین روند داریم گرچه می‌دانیم کارمان در ادامه راه خیلی سخت‌تر از نیم‌فصل اول است.

هومن جعفری کد خبر: 1127233 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران نیم فصل پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان