Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛  از افراد هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک­های جدید نزدیک می­شوند، ممکن است استرس و سردرگمی زیادی را تجربه کنند، زیرا آنها مطمئن نیستند که یک مجموعه جدید از لاستیک­ ها چه هزینه­ ای را برایشان در بردارد و برای نصب، خدمات اضافی و جانبی چه مبالغی را باید بپردازند.

در این مقاله با خدمات نصب و بالانس و هزینه آن­ها بیشتر آشنا شوید:

چه لاستیک‌ها به دلیل روند رانندگی معمولی فرسوده شده باشند و چه به طور تصادفی دچار آسیب شوند، تعویض آن­ها از ایجاد دردسرهای بزرگ جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرقی نمی‌کند خودروی شما از چه برند، مدل یا سال ساختی باشد، مهم‌ترین قسمتی که در خودرو حائز اهمیت است تایرهای شماست. بدون لاستیک های خوب و سالم بهترین خودروها هم با ایمنی و خیال راحت نمی توانند به راه خود ادامه دهند. به یاد داشته باشید که لاستیک ها محصولی مهندسی شده هستند که برای ایمن نگه داشتن شما و مسافران طراحی شده اند.

در قدیم شاهد خرید لاستیک­های جدید به روش سنتی به معنای رفتن از مغازه ­ای به مغازه ای دیگر در جستجوی بهترین قیمت و کیفیت بوده ایم که این نحوه ی خرید بیشتر برای کسانی مناسب است که دقیقا می دانند چه می خواهند و یا چه کاری می‌خواهند انجام دهند و یا رانندگانی که به هر دلیلی خودرویشان غیرقابل راندن شده باشد که در این صورت با هزینه هایی غافلگیرکننده همچون:‌ یدک‌کش و حمل مواجه خواهند شد.

امروزه با کمک فروشگاه­ های اینترنتی و تحول در  خرید، تهیه لاستیک بسیار آسان تر شده است. فروشگاه های اینترنتی لاستیک با فروش آنلاین و ارائه خدمات نصب و بالانس در محل کمک شایانی به رانندگان و مصرف کنندگان لاستیک کرده اند.

 نکته حائز اهمیت این است که، خرید آنلاین لاستیک خودرو کار آسانی است ولی اگر کوچک­ترین اشتباهی صورت بگیرد ممکن است عملکرد و توانایی آن­ها در مواجه با شرایط آب و هوایی و جاده ای مختلف را کاهش دهد و خطرات اجتناب ناپذیری را بوجود آورد. همه ما می خواهیم که هنگام خرید و تعویض تایر، ایمنی را در راس اولویت­ هایمان قرار دهیم و با خیالی آسوده آنها را بر روی خودرویمان نصب کنیم.

نصب و بالانس کردن لاستیک به طور حرفه­ ای، برای کمک به اطمینان از عمر بهینه تایر و ایمنی کلی خودرو بسیار مهم است. تعادل نامناسب تایرها می­تواند باعث ایجاد ارتعاشات ناخوشایند، سایش زودرس لاستیک و مشکلاتی در سیستم تعلیق شود و نصب نامناسب آنها نیز منجر به خرابی لاستیک گردد که خطرات و تصادفات ناگواری را در پی خواهد داشت.

 از همین رو نصب و بالانس مناسب لاستیک یکی از مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود اما انتخاب فروشگاهی با ارائه خدمات نصب و بالانس باکیفیت و قابل اعتماد ممکن است به سادگی که شما فکر می کنید، نباشد.

در خرید و نصب و بالانس لاستیک ها توجه داشته باشید، هزینه ای استاندارد برای این سرویس وجود دارد که به آن هزینه نصب و بالانس خودرو گفته می­شود اما برخی از فروشندگان ممکن است فقط هزینه محصول را نشان دهند و به وضوح به قیمت نصب و بالانس آن اشاره نکرده باشند و در اینجاست که شما در طول تجربه خرید با هزینه های غافلگیرکننده مواجه ­می شوید.

شایان ذکر است، شما با خرید از فروشگاه مطمئن می توانید از سردرگمی پرداخت جلوگیری کنید. فروشگاهی که در وب سایت خود همه هزینه‌ها را به نمایش بگذارد و خط‌مشی تعیین ‎شده برای جلوگیری از هرگونه اختلاف قیمت در حین نصب داشته باشد.

در مجموعه هایپرتایر که علاوه بر فروش اینترنتی لاستیک، اولین ارائه کننده خدمات نصب و بالانس سیار در ایران نیز می باشد، می توانید با اطمینان کامل و مشاهده ی جزئیات هزینه ی تایر و خدماتی که جهت نصب ارائه می شود، سفارش خود را به ثبت برسانید. تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای هایپرتایر به همراه خوردوهای ارائه دهنده ­ی خدمات نصب که مجهز به سیستم های مدرن تعویض و بالانس هستند در محل خریدار حضور پیدا می کنند و خدمات همچون نصب لاستیک جدید، بالانس، باد نیتروژن و تعویض والو و در صورت نیاز راننده و خریدار جابجایی لاستیک را نیز ارائه می دهند.

مراحل نصب و بالانس هایپرتایر

تکنسین­ های متخصص هایپرتایر در زمینه نصب و بالانس صحیح تایرها آموزش دیده اند. آن­ها با بازکردن تایرها از زیر خودرو، کار خود را آغاز می کنند و نگاهی گذرا به وضعیت تایرهای دیگر خودرو می اندازند تا در صورت مشاهده ایرادی در آنها شما را در جریان مشکلات تایرهای دیگرتان قرار دهند. هرگونه آسیب در تایرها می تواند بر بالانس چرخ و لاستیک پس از نصب تأثیر بگذارد.

بعد از باز کردن تایرهای قدیمی، تکنسین، لاستیک های جدید را توسط دستگاه بر روی چرخ (رینگ) مونتاژ می کند. سپس توسط دستگاه بالانسی که در کامیونت وجود دارد، نقطه ی سنگین روی رینگ را تشخیص داده و تایر را بالانس می کند.

این روند برای همه ی تایرهای خریداری شده انجام می شود، زیرا هرگونه عدم بالانس و تعادل لاستیک می تواند باعث سواری ناهموار، سایش سریع لاستیک ها و احتمالاً سایش سریع اجزای سیستم تعلیق و پیشرانه شود.

در آخر نیز والو جدید را برروی آن انداخته و آن را توسط باد نیتروژن به جای باد معمولی که از طول عمر بیشتر و ایمنی بهتری نسبت به باد معمولی برخوردار است و حساسیت کمتری نسبت به تغییرات دمایی از خود نشان می دهد ، پر می کند.

همانطور که می بینید، زمان، نیروی کار، ماشین آلات و جزئیات زیادی وجود دارد که هزینه کل نصب تایر را شامل می شود. مجموعه هایپرتایر به ‌زمان ، هزینه و وسیله نقیله شما اهمیت بسیاری می­دهد و در تلاش است تا تایرهای خودروی شما دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند دریافت کنند. تجهیزات پیشرفته هایپرتایر به شما کمک می کند از جدیدترین ویژگی های ایمنی موجود امروز استفاده کنید و با اطمینان و خیال آسوده اقدام به خرید نمایید.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد لاستیک تایر هایپر تایر بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط کاهش تولید تایر چه میزان از نیاز لاستیک سنگین در داخل تولید می شود؟ تولید تایر خودرو از ۱۷۲ هزار تن گذشت قیمت تایرهای کره‌ای در بازار/ هانکوک و نکسن با کیفیت‌ترین تایرهای خودرو کره‌ای نکاتی که قبل از‌خرید لاستیک باید بدانید تولید تایر از نیاز کشور عبور کرد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها میانگین سرعت اینترنت در کشورهای جهان افزایش ۱۵۴ درصدی کفایت سرمایه بانک مسکن طی ۲ سال گذشته قیمت واقعی مرغ چقدر است؟ واکنش غیرمنتظره بازار خودرو به اخبار برجام جزییات آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال تمایل جمهوری آذربایجان به مشارکت ایران در بازسازی قره‌ باغ سود سهام بالاخره از طریق سجام واریز شد اصفهان مقصد بعدی عرضه محصولات پر مصرف دیزلی نفت ایرانول قیمت گوشی (محدوده ۱۰میلیون / جدول) مذاکرات وین به بن بستی خطرناک نزدیک می‌شود استفاده از خودکار برای کاهش فشار خون! سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی به ۱۱ درصد رسید شناخت انواع نمک و خواص آن ها! بعد از ترک قند و شکر این اشتباهات را نکنید ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا بورس امروز ۵ بهمن ماه۱۴۰۰ / سقوط آزاد شاخص، تمامی ندارد درمان گلودرد با این چای ها! مقامات هلندی اپل را ۵ میلیون یورو جریمه کردند آشنایی با روش های جوانسازی پوست! دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه توگو قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران آغاز ارزیابی ملی توسعه آهن و فولاد گل‌گهر بر اساس الگوی تعالی سازمانی دوره درمان اومیکرون چند روز است؟ واکسیناسیون کودکان کی آغاز می شود؟ پیش بینی بازار مسکن پس از احیای برجام مذاکرات عراق با ایران برای افزایش صادرات گاز به این کشور تضمین سلامت روانی مردان در نقش پدری! دیدار اولیانوف با نماینده قطر در حاشیه مذاکرات وین موج ششم کرونا اسفند ماه به قله می رسد قطع برق در شهرهای بزرگ قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان پوست کدام میوه ها دارای خاصیت است؟ روش ساده جوان سازی دور چشم ها! رییس جمهور جمعه به گیلان می رود کرونا، شرایط عجیبی در تیم ملی به وجود آورده است محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک چرا باید غذا را خوب جوید؟ سرطان خون در بزرگسالان با نوعی جهش ژنتیکی روند نزولی بیت کوین کجا به پایان می‌ رسد؟ کدام کارمندان مالیات نخواهند داد؟ توافق از رگ گردن به تیم های مذاکره کننده نزدیک تر است! تغییر موضع عجیب اصولگرایان درباره مذاکره با آمریکا ساده‌ انگاری درباره اومیکرون پیک ششم را رقم می زند بانک ها تا آخرین روز سال باید وام بدهند + فیلم الگوسازی در حوزه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یک ضرورت است قیمت تلویزیون (۴۳ اینچ / جدول) خبر جدید درباره افزایش حقوق سربازان موج ششم کرونا آغاز شد پیروزی ۵ گله تیم ملی فوتسال بانوان مقابل قرقیزستان اقتصاد جهانی و اومیکرون؛ نگران یا امیدوار؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لاستیک تایر لاستیک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟