Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران فیورنتینا برای چندمین بار طی سالیان اخیر احساس می کنند که به آنها خیانت شده چراکه بازیکن محبوب دیگری از فیورنتینا قرار است راهی یوونتوس شود.

دوشان ولاهوویچ پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد با فیورنتینا، آماده انتقال به یوونتوس است. به عقیده بسیاری از منابع معتبر، انتقال مهاجم صرب به یوونتوس در مرحله نهایی است و او به زودی فلورانس را به سمت تورین ترک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس، دشمن شماره یک هواداران فیورنتینا محسوب می شود اما طی سالیان اخیر مقصد ستاره های محبوب ویولا دقیقاً همین تیم بوده است. پس از برناردسکی و کیه زا اکنون ولاهوویچ سومین بازیکن فیورنتینا طی 4 سال اخیر است که بدون توجه به خواسته هواداران فیورنتینا به یوونتوس می رود. به نقل از FirenzeViola؛ از شب گذشته هواداران خشمگین فیورنتینا با نصب بنرهای تهدیدآمیز و توهین آمیز در سطح شهر به ولاهوویچ اعتراض کردند و در برخی از این بنرها، او به مرگ تهدید شده است. در یکی از این بنرها نوشته شده:

نگهبان ها نمی توانند جان تو را نجات بدهند؛ همه چیز برای تو تمام شده کولی!

به همین دلیل از ساعات اولیه امروز، خانه ولاهوویچ در فلورانس تحت نظارت بخش تحقیقات عمومی و عملیات ویژه ایتالیا قرار گرفته و پلیس در چند شیفت، خانه او را زیر نظر دارد.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد سیاست عجیب استقلال در قبال بازیکنان مازاد فرهاد مجیدی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ضرر 14 میلیون یورویی زنیت به خاطر نفروختن سردار آزمون / گزارش رسانه آلمانی غیر رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست واکنش جالب ماریو بالوتلی پس از بازگشت به تیم ملی ایتالیا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی