Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@21:21:24 GMT

خبر خوش سخنگوی دولت برای تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۵۰۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین، بهادری جهرمی در توییتر نوشت: تاکید رییس‌جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال عملی شد. معاون اول به سازمان برنامه و بودجه دستور داد پاداش معوق بازیکنان تیم ملی تسویه و هزینه‌های جشن صعود مقتدرانه به جام جهانی تامین شود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد علی بهادری جهرمی تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی علی بهادری جهرمی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط سرمربی تیم ملی از ایران رفت امان برای تیم‌ملی خوش‌یمن است؟ شکست ایران در عین شایستگی برابر اسپانیا تساوی ایران و اسپانیا تا پایان نیمه اول مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی +فیلم کرونا، شرایط عجیبی در تیم ملی به وجود آورده است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها خبر خوش سخنگوی دولت برای تیم ملی فوتبال تولید ۹۸ درصد از دنباله بندهای کشاورزی در کشور سردار باقری: ایران مخالف اشغالگری است جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان تهران برگزار شد قیمت طلا و سکه بعد از توافق چه خواهد شد؟ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱۱/۵ قیمت تن ماهی (جدول) روی صادرات گاز قطر حساب نکنید بانک گردشگری و هلدینگ ماهان در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کدام شهرها بیشترین جمعیت متولدان خارجی را دارند؟ تور زمینی باکو چند؟ ( جدول ) افزایش سه برابری حقوق سربازان در سال آینده تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولید کننده می‌شوند امشب؛ چهارمین گفت‌ و گوی تلویزیونی رییسی مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها میانگین سرعت اینترنت در کشورهای جهان افزایش ۱۵۴ درصدی کفایت سرمایه بانک مسکن طی ۲ سال گذشته قیمت واقعی مرغ چقدر است؟ واکنش غیرمنتظره بازار خودرو به اخبار برجام جزییات آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال تمایل جمهوری آذربایجان به مشارکت ایران در بازسازی قره‌ باغ سود سهام بالاخره از طریق سجام واریز شد اصفهان مقصد بعدی عرضه محصولات پر مصرف دیزلی نفت ایرانول قیمت گوشی (محدوده ۱۰میلیون / جدول) مذاکرات وین به بن بستی خطرناک نزدیک می‌شود استفاده از خودکار برای کاهش فشار خون! سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی به ۱۱ درصد رسید شناخت انواع نمک و خواص آن ها! بعد از ترک قند و شکر این اشتباهات را نکنید ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا بورس امروز ۵ بهمن ماه۱۴۰۰ / سقوط آزاد شاخص، تمامی ندارد درمان گلودرد با این چای ها! مقامات هلندی اپل را ۵ میلیون یورو جریمه کردند آشنایی با روش های جوانسازی پوست! دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه توگو قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران آغاز ارزیابی ملی توسعه آهن و فولاد گل‌گهر بر اساس الگوی تعالی سازمانی دوره درمان اومیکرون چند روز است؟ واکسیناسیون کودکان کی آغاز می شود؟ پیش بینی بازار مسکن پس از احیای برجام مذاکرات عراق با ایران برای افزایش صادرات گاز به این کشور تضمین سلامت روانی مردان در نقش پدری! دیدار اولیانوف با نماینده قطر در حاشیه مذاکرات وین موج ششم کرونا اسفند ماه به قله می رسد قطع برق در شهرهای بزرگ قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان پوست کدام میوه ها دارای خاصیت است؟ روش ساده جوان سازی دور چشم ها! رییس جمهور جمعه به گیلان می رود کرونا، شرایط عجیبی در تیم ملی به وجود آورده است محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی علی بهادری جهرمی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: هدف کلی این است که ما برای تمام اقشار و بویژه اقشار آسیب پذیر  مسکن تهیه کنیم. در همین راستا قانون جهش تولید مسکن  را مصوب و ‌در آن تاکید شد که دولت زمین و تسهیلات لازم را در اختیار مردم قرار دهد که خودشان مسکن بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین مسکن برای اقشار مختلف با تکیه بر عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح اظهار کرد:  عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح نیز از مهم ترین ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است. به هر حال تامین مسکن برای اقشار مختلف هدف ماست و باید آن را انجام دهیم و فرآیندش نیز در انجام شدن است.

ایری در ادامه بیان کرد: با توجه به ساختار اقتصادی کشور مشکلاتی برای تهیه مسکن اقشار آسیب پذیر وجود دارد که باید حل شود. لازمه رسیدن به یک میلیون واحد مسکن  این است که همه دستگاه ها کمک کنند و بدون مشارکت مردم نیر شدنی نیست و نقطه قوت یک میلیون واحد که می خواستیم بسازیم در مشارکت مردم است. چون به مردم زمین و تسهیلات می دهیم که خودشان بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن در حال اجرایی شدن است ولی به نقطه ای رسیده است که نمی توانست بدون مشارکت مردم انجام شود و ما نیازمند مشارکت مردم هستیم. ما با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم و شاهد جهش تولید مسکن نخواهیم بود جز اینکه مشارکت مردم را داشته باشیم. باید با تکیه بر عرضه زمین توسط دولت و پرداخت به موقع و مناسب تسهیلات ساخت مسکن، مسیر مشارکت مردم در ساخت مسکن باز خواهد شد. بنابراین راهکار اصلی رفع تقاضای مسکن مردم نیازمند تسهیل مشارکت مردم در ساخت مسکن با عرضه زمین و تسهیلات است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته