Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجیدی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان است،گفت: این الگو علاوه بر اینکه باید در کشور به خوبی معرفی شود باید در سایر کشورهای اسلامی به خوبی معرفی شود و این نیاز به کار تحقیقاتی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ مجیدی همسر شهید والامقام عباس نجفی عصر امروز در آیین نهمین جشنواره ملی اسوه های صبر و مقاومت در کانون امام علی(ع) اراک اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) به جهت کامل بودن ایشان باید در متن زندگی بانوان باشد و زنان ایرانی و مسلمان باید سیره و زندگی این شخصیت بانوی بزرگ اسلام را باید در زندگی خود عملیاتی سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نامگذاری ولادت حضرت زهرا(س) به نام روز مادر افتخاری بزرگ برای بانوان است و این روز فرصتی مناسب برای بازخوانی سیره ایشان و شناساندن بانوی بزرگ اسلام به نسل جوان است.

وی بیان کرد: دنیا مسیری گذرا برای انسان ها است که باید توشه خود را بردارند و چه خوب است در مسیر جمع آوری توشه انسان ها در مسیر اهل بیت(ع) باشند.

همسر شهید والامقام عباس نجفی ادامه داد: فاطمه زهرا(س) اوج محبت است و اولین فردی که وارد بهشت می شود فاطمه زهرا(س) است که خداوند با دلیل احترامی که برای ایشان قائل است دوستداران فاطمه زهرا(س) و فرزندان ایشان را مورد شفاعت قرار می دهند و لذا باید الگوی واقعی ما در زندگی حضرت زهرا(س) باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان است،گفت: این الگو علاوه بر اینکه باید در کشور به خوبی معرفی شود باید در سایر کشورهای اسلامی به خوبی معرفی شود و این نیاز به کار تحقیقاتی دارد.

مجیدی افزود: چندین سال قبل مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار شهید زن موضوع الگوی سوم، الگوی زن مسلمان را مطرح کردند و فرمودند الگوی سوم زن مسلمان، الگویی است که در آن حق کرامت الهی را به زن معاصر برمی‌گرداند و این الگو نه شرقی است و نه غربی است و این مسئله در گام دوم نیاز به پرداختن دارد.

وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین، کامل ترین و برترین الگوی زن مسلمان است که ایشان بهترین مادر، بهترین همسر، بهترین زن و بهترین مسلمان است و در تمامی شاخصه‌های اخلاقی، رفتاری و عملی این بانوی مکرمه سرآمد است و همه ما وظیفه داریم این الگو را به نسل جدید به خوبی معرفی کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: الگوی سوم زن مسلمان خوبی معرفی شود فاطمه زهرا س نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: «چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حال اجراست که یکی از آن‌ها، خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه، مُد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی-اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.»   به گزارش مهر، خزعلی گفت: «طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.»   او گفت: «والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند. یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و ازهمین‌رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی-اسلامی هرچه بیشتر در جامعه رواج یابد.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انسیه خزعلی: سال گذشته به خاطر فوت ناگهانی یک زن جوان دروغ‌های زیادی منتشر شد و عضویت ایران از کمیسیون مقام زن را لغو کردند معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت/ انسیه خزعلی صدای مخاطبین را خاموش کرد! انسیه خزعلی فرمان برخورد با دختر جیمی جامپ را صادر کرد/ سرکار خانم !‌ شما معاون امور زنان هستید نه رییس حراست ورزشگاه

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم