Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق در سخنانی گفت که نبرد با تروریسم تداوم خواهد داشت و تروریست‌ها جایی برای پناه گرفتن در عراق یا خارج از عراق پیدا نخواهند کرد.

خبرگزاری میزان -مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز در سخنرانی که در جلسه کابینه داشت، تأکید کرد: نبرد با تروریسم ادامه دارد و تروریست‌ها جایی برای پناه گرفتن در عراق یا خارج از عراق پیدا نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که موفق شدیم شهر‌های خود را آزاد کنیم، موفق خواهیم شد یک بار برای همیشه گروه‌های تروریستی را از بین ببریم و هر روز با گروه‌های تروریستی درگیر می‌شویم و بسیاری از آن‌ها در طارمیه و دیگر مناطق عراق کشته شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: دولت بر ارائه خدمات تا زمان واگذاری وظایف به دولت جدید نظارت خواهد کرد. 

نخست وزیر عراق همچنین ضمن تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های کرونایی، نیرو‌های امنیتی را به آمادگی برای مقابله با گروه‌های تروریستی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: الکاظمی: تمامی نیروهای نظامی ائتلاف بین المللی از عراق خارج شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: الکاظمی نخست وزیر عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الکاظمی نخست وزیر عراق نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود بود
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است