Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سرهنگ محمدرضا استایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک در جلسه تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک گفت: کار در بسیج و حوزه هنری بسیج بسیار سخت است و باید از افراد دغدغه مند، فعال و مطالبه گر بهره‌مند شویم.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک در این شهرستان و در حوزه‌های مختلف کار بسیاری می‌توان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: ما به عنوان یک بسیجی هر کاری برای هنری که در راستای اهداف نظام و سبک زندگی اسلامی باشد انجام می‌دهیم.

سرهنگ استایی گفت: از راز‌های موفقیت بسیج این است که از بطن مردم و از اقشار متخلف مردم تشکیل شده و وابسته به دولت‌ها نیستند.

او می‌گوید: افرادی هستند که در ادوار مختلف بسیجی بوده اند و از آرمان این نهاد دست نکشیده اند و خانم فاضلی از جمله آنان است که از تلاش و فعالیت برای بسیج دست برنداشته اند.

سرهنگ استایی با اشاره به اینکه تلاش در بسیج برای حفظ نظام و اسلام ناب است، گفت: باید از افرادی که مدت‌ها پای بسیج مانده اند برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بهره برد.

او می‌گوید: بدون زیرساخت شاید کار‌های کوتاه مدتی بتوان انجام داد، اما با وجود زیرساخت‌ها کار‌ها عمقی انجام می‌شود و در همین راستا باید از شرکت‌های فعال در شهرستان بخواهیم که پای کار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک گفت: لازم است شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال در شهربابک بیش از پیش در قالب مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و... پای کار باشند و هزینه کنند

حسین پور غریبشاهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهربابک نیز در ادامه این جلسه گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ‌ها محسوب می‌شود.

او گفت: بسیج هنرمندان می‌تواند در طول سال از طریق هنر و هنرمندان، فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی را در سطح جامعه گسترش دهد.
حسین پورغریبشاهی می‌گوید: افسر فاضلی شهربابک از جمله هنرمندان شهربابک است که خالصانه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته است.

او افزود: در شهربابک هنرمندانی هستند که علی رغم نداشتن پرونده سازماندهی شده در بسیج، مخلصانه برای راه بسیج و بسیجیان تلاش می‌کنند.

در این جلسه افسر فاضلی شهربابکی نویسنده و شاعر مشهور شهربابکی طی حکمی از سوی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عهده دار مدیریت کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک شد.

پیش از این سعیدرضا میرحسینی مدیر کانون هنرمندان شهربابک بود.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان کانون بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد