Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کاری کاهیلوتو روز سه شنبه در بازدید از تعدادی جاذبه های تاریخی قزوین، این شهر را از شهرهای تاریخی و بسیار زیبای ایران توصیف و اظهار کرد: گرچه سفر کوتاهی بود ولی از دیدن آثار تاریخی قزوین بسیار لذت بردم و با توجه به نزدیکی تهران به قزوین حتما دوباره به این شهر سفر خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: باید با فرصت بیشتری از جاذبه های تاریخی قزوین که از کهن شهرهای ایران به شمار می رود دیدن کرد و با آن آشنا شد.

این دیپلمات اظهار امیدواری کرد با مهار کامل کرونا و توسعه روابط میان کشورش با ایران گردشگران این کشور بتوانند به شهرهای تاریخی ایران مانند قزوین سفر کنند.

 کاهیلوتو ادامه داد: مجموعه سعدالسلطنه قزوین بسیار خوب و زیبا مرمت شده و من پیش از این در کتاب لونلی پلانت (lonely planet)، راهنمای سفر به کشورهای جهان، اطلاعات این بنا را مطالعه کردم و توریستهای بسیاری نیز  در سراسر دنیا علاقه مندان به بازدید از این مجموعه تاریخی هستند.

کاهیلوتو سفیر فنلاند و هیات همراه امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهر قزوین از مجموعه تاریخی سعدالسلطنه، موزه مردم شناسی حمام قجر و مسجد جامع عتیق بازدید کرد. 

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: کاهیلوتو سفیر فنلاند سفیر فنلاند در قزوین کاری کاهیلوتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

او گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها
  • رفع بیش از ۳۹ هزار مورد رفع قطعی گاز در استان قزوین
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین