Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@13:08:41 GMT

عکس رو به افق

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۱۳۴۳

عکس رو به افق

بابا لبخندی به پهنای صورت زد و جواب داد: «مگه نمی‌شنوی خانم؟! مژده بده، مژده!»

مامان نیم‌نگاهی به بابا انداخت، زیر گاز را خاموش کرد و به‌ طرف تلویزیون رفت. هندزفری در گوشم بود و خیلی متوجه نمی‌شدم چه می‌گویند. ناگهان دیدم مادر دارد از ته دل می‌خندد. با خودم گفتم حتماً یارانه‌ها ماهی یک میلیون تومان شده‌اند یا شاید حقوق کارمندان افزایش یافته یا چه می‌دانم، تحریم‌ها برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامان به ‌طرفم آمد، هندزفری را از گوشم کشید و با اشتیاق گفت: «ستاره، ستاره، از ۱۵ آبان مدرسه‌ها باز می‌شوند، خدایا شکرت!»

بدون هیچ‌ حرفی با چشم‌های درشتم به مادر، به اخبارگو و آن وزیر محترم بشاش نگاه کردم. چشمم به در افتاد، همان دری که آه می‌کشید. تحریم‌ها نشکسته بود، کمر من بود که زیر فشار این درد نابهنگام می‌شکست! تمام هفت صبح‌ها، امتحانات حضوری، سوت ناظم، معلم‌های پی‌گیر از جلوی چشمانم رد شد. اما مادرم خوشحال و راضی بود. همان اول که اعلام کردند نوبت واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸سال است، نامم را نوشته بود و می‌گفت: «برای هرپدر و مادری، سلامتی فرزندانش مهم است.» مدیون‌ هستید اگر آن فکرهای شومی که در سر من است در مخیله‌تان بگنجد و ضرب‌المثل دوری و دوستی در ذهنتان تداعی شود!

آخرین پست را بارگذاری می‌کنم، عکس خودم رو به افق؛ تشکر می‌کنم از اپِ کاربردی فتوشاپ و در کپشن می‌نویسم: «یه پرنسس، هیچ‌وقت گریه نمی‌کنه!»

به اتاقم می‌روم، آهنگ آقای چاووشی را پلی می‌کنم و همان‌طور که کتاب‌هایم را جلد می‌کنم، های‌های اشک می‌ریزم!

پریساسادات مناجاتی از کرج

عکس: سارا حیدری‌پور از رشت

کد خبر 651060 برچسب‌ها نوجوان مدرسه و مدارس همشهری دوچرخه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان مدرسه و مدارس همشهری دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاد اسماعیل آشتیانی که از شاعران و نقاشان بزرگ ایران و با تخلص شعله، از شاگردان کمال الملک بوده است.

آشتیانی در مدرسه مستظرفیه تحصیل کرد و سپس معلم و مدیر آنجا شد و در سال‌های مدیریت او آموزش درس‌های تازه‌ای، چون مینیاتورسازی، تذهیب، کالبدشناسی، تاریخ هنر و ریاضیات به درس‌های مدرسه افزوده شد.

استاد اسماعیل آشتیانی در سال ۱۳۲۶ ش، به استادی دانشکده فنی برگزیده شد.

استاد اسماعیل آشتیانی آثار بسیاری دارد که بخشی از آنها به وسیلهٔ خود وی به کتابخانه مجلس شورای ملی واگذار گردیده‌است و شماری در موز‌ها و مجموعه‌های خصوصی و نزد خانوادهٔ او نگاهداری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • مدرسه قوی با معلم قوی شکل می‌گیرد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تور مدرسه گردی در مشهد
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • حواله علی پی