Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@23:33:13 GMT

ادعای جدید ترامپ در مورد بحران اوکراین

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۱۴۵۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای رسمی که توسط سخنگویش منتشر شده اعلام کرد که "آنچه در روسیه و اوکراین رخ می‌دهد تحت ریاست‌جمهوری وی رخ نمی‌داد و حتی یک احتمال نیز محسوب نمی‌شد!"

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا، ترامپ در این بیانیه عنوان نکرد که وی به چه شکل دیگری شرایط را کنترل می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوکراین در آوریل سال ۲۰۱۴ میلادی کمپین نظامی را علیه جدایی طلبان جنوب شرق اوکراین آغاز کرد که روی کار آمدن دولت مرکزی کی‌یف را به دنبال یک کودتای تحت حمایت آمریکا قبول نداشتند. سازمان ملل برآورد می‌کند که در درگیری‌های اوکراین بیش از ۹۰۰۰ تن کشته شده‌اند.

اطلاعات ارتش اوکراین مدعی است که مسکو برای حمله در اوایل ۲۰۲۲ آماده می‌شود. مقامات آمریکا، ناتو و اوکراین گفته‌اند که نیروهای روسیه در مقابل مرز اوکراین تجمع کرده‌اند. روسیه نیز ضمن رد این ادعا، آن را پروپاگاندای "ستیزه‌جویانه" آمریکا خوانده است.

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد دونالد ترامپ اوکراین اوکراینی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط تیراندازی در اوکراین انتقاد لیندسی گراهام از ترامپ رویترز: کشتی آمریکا در حمایت از اوکراین راهی دریای سیاه شد پاسخ مثبت اوکراین و فرانسه به درخواست ایران درباره جعبه سیاه تصویب قطعنامه مخالفت با ورود روسیه به گروه هفت در کنگره آمریکا یک شاهد دیگر ارتباط ترامپ و اوکراین را تأیید کرد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها تأثیر ۶۰ درصدی معدل دوره دوم دبیرستان در کنکور ادعای جدید ترامپ در مورد بحران اوکراین قیمت جاروبرقی (ارزانترین ها / جدول) بلینکن: روی گزینه‌ های نرسیدن به توافق کار کرده‌‌ایم پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ تیراندازی در اوکراین آغاز به کار نورد گرم ۲ فولاد مبارکه، در دهه فجر جیمز وب در مدار اصلی؛ ماموریت کشف اسرار خلقت آغاز شد تذکر کمیسیون اخلاق ورزش کشور به فدراسیون فوتبال حقوق سربازان متاهل ۵ میلیون تومان شد قیمت بخاری گازی (پرفروش ترین ها /جدول) ارزان ترین خودروهای دست دوم بازار (جدول) همه رسیدند جز طارمی! امضای یک معاهده دریایی با عمان اطلاعیه جدید برای جاماندگان مسکن حمایتی فروش عالی فملی با رشد ۱۰۱ درصدی کمک هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ توافق تهران و باکو برای ساخت یک پل مسابقه فوتبال ایران و عراق احتمالا بدون تماشاگر برگزار می‌ شود پولی به حساب پرسپولیسی‌ ها واریز نشد بازار مصالح ساختمانی ملتهب می‌ شود؟ پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ پاسخ قاطع استقلال به مظاهری بعد از درخواست جدایی قیمت موبایل (سامسونگ / جدول) برنامه ۱۴۰۱ فکور صنعت؛ ورود و سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز فقط ۱۰۰ میلیارد تومان؛ فروش هفتگی اوراق بدهی دولت دست دولت در جیب سهامداران؛ ماجرای مالیات‌ ستانی از صادرات‌ محورها چیست؟ واکنش بازار ارز به سیگنال‌ های مثبت مذاکرات خبر خوش سخنگوی دولت برای تیم ملی فوتبال تولید ۹۸ درصد از دنباله بندهای کشاورزی در کشور سردار باقری: ایران مخالف اشغالگری است جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان تهران برگزار شد قیمت طلا و سکه بعد از توافق چه خواهد شد؟ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱۱/۵ قیمت تن ماهی (جدول) روی صادرات گاز قطر حساب نکنید بانک گردشگری و هلدینگ ماهان در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کدام شهرها بیشترین جمعیت متولدان خارجی را دارند؟ تور زمینی باکو چند؟ ( جدول ) افزایش سه برابری حقوق سربازان در سال آینده تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولید کننده می‌شوند امشب؛ چهارمین گفت‌ و گوی تلویزیونی رییسی مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها میانگین سرعت اینترنت در کشورهای جهان افزایش ۱۵۴ درصدی کفایت سرمایه بانک مسکن طی ۲ سال گذشته قیمت واقعی مرغ چقدر است؟ واکنش غیرمنتظره بازار خودرو به اخبار برجام جزییات آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال تمایل جمهوری آذربایجان به مشارکت ایران در بازسازی قره‌ باغ سود سهام بالاخره از طریق سجام واریز شد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ اوکراین اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی علیه ایران | لوید آستین: ارسال تسلیحات به اسرائیل متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی افزود که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل عملیات رفح متوقف شد و تصمیم نهایی درباره چگونگی سرنوشت این محموله نگرفته‌ایم.

رئیس پنتاگون ادامه داد: آمریکا به صراحت گفته است که اسرائیل باید غیرنظامیان را برای انجام یک عملیات نظامی درنظر بگیرد. آمریکا نمی‌خواهد شاهد یک عملیات نظامی بزرگ در این شهر باشد و تمرکز بر روی حفاظت از غیرنظامی‌ها است.

او مدعی شد: هدف کنونی ما در خاورمیانه محافظت از غیرنظامیان و سربازان ما و آزادی گروگان‌ها است. ما همچنان مخالف یک عملیات نظامی بزرگ در رفح هستیم.

وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعاهای ضد ایرانی واشنگتن مدعی شد: ایران همچنان یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است. تعهد ما به اسرائیل قاطع است و از ۷ اکتبر تاکنون ما ده ها میلیارد دلار کمک به آن ارسال کردیم.

لوید آستین اضافه کرد: ما متعهد به حمایت از حق اسرائیل برای دفاع از خود هستیم. ارتش اسرائیل نباید عملیاتی را آغاز کند که امنیت و ایمنی غیرنظامیان را درنظر نمی گیرد. ما در حال بازبینی تعدادی کمک امنیتی به اسرائیل در زمینه تحولات کنونی در رفح هستیم.

او همچنین گفت: ما به چندین کشور آفریقایی کمک می کنیم تا توانایی های خود را برای مقابله با تهدیدات تروریستی افزایش دهند و در تلاش هستیم تا توانایی هایی را برای حضور موثر در بسیاری از کشورهای آفریقایی توسعه دهیم.

به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم اسرائیل روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است.

رفح از روز دوشنبه شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بست.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

به گفته مقامات بهداشتی فلسطین، تاکنون نزدیک به ۳۴ هزار و ۸۰۰ فلسطینی در غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند.

کد خبر 850524 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه آمریکا و اسرائیل ایالات متحده آمریکا خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادعای مقام آمریکایی علیه ایران | لوید آستین: ارسال تسلیحات به اسرائیل متوقف شد
  • ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
  • ادعای وزیر دفاع آمریکا: ایران همچنان یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است
  • سازمان منع تسلیحات شیمیایی: ادعای استفاده روسیه از تسلیحات ممنوعه در اوکراین اثبات‌شده نیست
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است