Web Analytics Made Easy - Statcounter


باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - عبدالمجید نژاد صفوی عصر سه شنبه در جلسه شورای مسکن کاشمر گفت: از لحاظ اراضی مسکونی هیچ مشکلی در کاشمر نداریم و تا ۱۰ سال آینده پیش‌بینی‌های لازم انجام شده، اما چون مستثنیات متعلق به مالکان است باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

او گفت: هر چند سهمیه کاشمر در طرح نهضت ملی مسکن ۲ هزار واحد بوده است، اما تاکنون پنج هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده اند که تا به امروز ۲ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته  مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بستر‌های لازم فراهم شده و همه دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها در تامین شرایط مناسب و تسهیلات مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن مکلف شدند.

علاوه بر این که تمام واجدان شرایط می‌توانند برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند مردان مجردی هم که سن بالای ۳۰ تا ۴۰ سال دارند تا ۲۰ بهمن می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند که البته در زمان تحویل واحد باید سند ازدواج خود را ارائه دهند.

سهم خراسان رضوی در طرح نهضت ملی مسکن طی ۲ سال اول ۲۰۰ هزار واحد بوده که تا روز گذشته بیش از ۲۰۳ هزار نفر ثبت‌نام کرده اند که بخشی از آن‌ها را افراد مجرد تشکیل می‌دهند.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب کاشمر قرار دارد.

انتهای پیام//ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد