Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی امین بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری تشریح فعالیت‌های مرکز مشاوره پیشگامان مهر کرمانشاه، اظهار کرد: در یکسال گذشته ۷۸۹ مورد با مرکز تماس تلفنی داشته و به تمامی این تماس‌ها پاسخ داده شده است.

وی افزود: روابط زوجین اولین فروانی در تماس‌ها بوده و اختلاف زوجین با ۲۳۴ مورد در رتبه نخست قرار دارد و اختلافات خانوادگی ۹۰ مورد تماس تلفنی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز مشاوره پیشگامان مهر تصریح کرد: دومین مورد بحث ازدواج و طلاق بوده و ۱۳۶ مورد در این موضوع تماس تلفنی داشته که به مشاوره قبل از ازدواج، حین ازدواج، بعد از ازدواج و مشاوره آستانه طلاق می‌توان اشاره کرد.

وی گفت: تربیت فرزند با ۱۰۸ مورد سومین رتبه تماس تلفنی در مرکز مشاوره را به خود اختصاص داده و بهداشت روانی با ۱۱۶ تماس و موضوعاتی از قبیل اخلاقی، معنوی و احکام با ۶۴ مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مهدوی امین در رابطه با مشکلات روحی بیان کرد: این مشکلات از قبیل بدبینی، عدم اعتماد به نفس، سوظن، منفی گرایی می‌توان اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: عدم مهارت زوجین، بی توجهی به فرزندان، عدم محبت به همسر، قهر، عدم مسئولیت پذیری و جذاب نبودن زندگی از مشکلات و مسائل زندگی است.

مهدوی امین خاطر نشان کرد: وسواس، استرس، افسردگی بیشترین موارد تماس در بحث بهداشت روانی بوده و مشکل با مادر همسر؛ اختلافات مادر و خواهر همسر، بازگشت دختر مطلقه، اختلاف با فامیل، اختلاف با والدین، تغییر در رفتار والدین از بیشترین موارد اختلافات خانوادگی است.

کد خبر 5409017

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مرکز مشاوره حوزه علمیه بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک خطبه های نماز جمعه کرمانشاه دهه فجر برف روبی سیل کرمان آمار کرونا برف و یخبندان اردبیل امداد رسانی مرکز مشاوره تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد