Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد شانیان» در آیینی به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان معرفی و از زحمات هشت ساله «حمیدرضا متین» قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با حضور جمعی از صنعتگران، فعالان اقتصادی و اصناف و مسئولان کشور و محلی استان در تالار معلم شهر همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در این آیین به وجود  هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی، ۷۰ هزار واحد صنفی و ۲۰۰ هزار شاغل تحت مدیریت سازمان صمت استان اشاره کرد و گفت: این نشان از گستردگی و وسعت ماموریت این سازمان دارد. 

«ظاهر پورمجاهد» افزود: این سازمان در بحث اشتغال و سرمایه گذاری سازمانی کلیدی است که پیچیدگی و گرفتاری های متعدد و متفاوتی دارد. 

وی با تاکید بر حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این کارگروه تخصصی به ریاست استاندار به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود که نشان از اهمیت رونق تولید در دولت دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: به رغم کمبود منابع، تحریم‌ها و محدودیت‌های جهانی بخش تولید توانسته با همه توان پیشرفتهای خوبی داشته باشد. 

پورمجاهد در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروهای جوان و انقلابی از کلیدواژه های این بیانیه مهم است و انتصاب احمد شانیان یکی از مصداق تحقق این مهم در سطح استان محسوب می شود. 

وی با قدردرانی از خدمات "حمیدرضا متین"، گفت: منش و رفتار توام با صبوری و متانت وی با صاحبان صنایع و واحدهای صنفی ستودنی است و در یاد و خاطره فعالان اقتصادی استان ماندگار است. 

رییس جدید صمت استان: بازگشت کارخانه‌های تعطیل در اولویت است

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز حمایت، تسهیل‌گری و رونق اقتصادی را از برنامه های خود برشمرد و گفت: برای بازگشت کارخانه های تعطیل به چرخه تولید و جلوگیری از خامفروشی در استان تلاش ویژه خواهیم داشت.

«احمد شانیان» اظهار داشت: برنامه های مختلفی در بخش توسعه کمی و کیفی صنایع و معادن و همچنین تقویت بازرگانی داخلی و خارجی طراحی شده که امیدواریم با کمک فعالان این بخش‌ها به آنها دست پیدا کنیم. 

وی با اشاره به توفیقات دولت در دیپلماسی اقتصادی ابراز امیدواری کرد: در سایه این گشایش‌ها بتوانیم برای بهبود اوضاع اقتصادی و پایداری اشتغال، تولید و صادرات تلاش کنیم. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: همگام با سیاست‌های دولت و بر اساس اولویت‌های وزارتخانه در استان همدان حرکت می کنیم تا آینده بهتری را برای تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان بسازیم.

به گفته او، استان همدان دارای ظرفیت‌های غنی معدنی است که برای توسعه صنایع فرآوری و جلوگیری از خام‌فروشی باید برنامه جدی داشته باشیم. 

شانیان همچنین به اهمیت و جایگاه رسانه در این حوزه اشاره کرد و گفت: در عرصه اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای حاصل شده به کمک رسانه ها نیاز جدی داریم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان معدن و تجارت استان همدان سازمان صنعت جدید سازمان رییس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد جواد همت‌پناه، رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آی هیت بازدید کرد، گفت: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم. در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

کد خبر 6093801 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش