Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از بانوان سوم بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) در دانشکده رسانه فارس برگزار شد.
 حمیدحسن پور رئیس دانشکده رسانه فارس ضمن حضور در این برنامه با بیان اینکه زن در اسلام زودتر از مرد به معراج و کمال می رسد، خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در سنین خردسالی در جایگاه مادر پدرش قرار گرفت و در سن ۹ سالگی به همسری ولایت برگزیده شد در حالی که پیامبر گرامی اسلام در سن چهل سالگی به مقام رسالت و امامت رسیدند و این خود نشان دهنده مقام والای زن در اسلام ناب محمدی است که می‌تواند زن را به معراج برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده رسانه فارس با اشاره به لزوم مطالعه فلسفه عمیق صدرالمتالهین ملاصدرای شیرازی،گفت: ملاصدرا شناخت چهار چیز  را برای رسیدن به کمال و معراج لازم می‌داند، اول شناخت خود، دوم شناخت خلق، سوم شناخت خلقت و در نهایت شناخت خداوند.

وی با طرح پرسش‌هایی در خصوص چگونگی رسیدن به معراج از دانشجویان حاضر در این مراسم خواست تا با تفکر و تامل درباره این موضوع به بحث و تبادل نظر بپردازند. 
گقتنی است در پایان از بانوان حاضر در مراسم تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشکده رسانه فارس دانشگاه فارس روز زن حمید حسن پور دانشکده رسانه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد