Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - با توجه به کرونایی شدن تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال، تمرین آبی پوشان پایتخت تعطیل است و شاگردان فرهاد مجیدی در مرخصی به سر می‌برند. بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز جمعه پس از اتمام مرخصی خود را آماده حضور در تمرینات تیمشان خواهند کرد. همچنین کوین یامگا و گابریل پین با حضور در کشور‌های خود دوران مرخصی خود را پشت سر می‌گذرانند و تنها رودی ژستد ایران را ترک نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از روز شنبه هفته آتی دور جدید تمرینات خود را پس از پشت سر گذاشتن دوران کرونایی از سر خواهند گرفت.

پیش از این از سوی فرهاد مجیدی تمرینات استقلالی‌ها به دلیل کرونایی شدن برخی بازیکنان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید

زمان بازگشت کوین به تمرینات استقلالی‌ها

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال بازیکنان استقلال تمرینات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نادری که برای بازی استقلال انگیزه زیادی داشت، بدون توجه به حواشی در سمت چپ خط دفاعی تراکتور عملکرد خوبی را از خود نشان داد و تلاش کرد تا با ایجاد تعادل در دفاع و حمله، وظایفش را انجام دهد.

این بازیکن که در هفته‌های اخیر اوج گرفته و نمایش مطمئنی را از خود نشان می‌دهد، در برابر استقلال نیز حملات این تیم را خنثی کرد و در حالی که مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را روبروی خود می‌دید، هر زمانی که فرصتی دست می‌داد برای حمله به گروه پرتعداد حمله وران نیز اضافه می‌شد.

شاید بهترین دوران فوتبالی محمد نادری در پرسپولیس و استقلال باشد و حالا او بعد از دو فصلی که در ترکیه و برای آلتای اسپور توپ می‌زد و کمتر در دید بود، این فصل دوباره با تراکتور به این دوران نزدیک شده و در عین حال با تمرکز بیشتر و تمرین سخت‌تر، روز به روز تلاش می‌کند تا بهتر از قبل شود.

برای تراکتور و هوادارانش نیز احتمالا جالب است که آنها در این پست بازیکنی را در اختیار گرفته‌اند که علاوه بر بازی در خارج کشور، تجربه عضویت در پرسپولیس و استقلال و قهرمانی لیگ برتر را در توشه خود دارد.

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت