Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «یدالله شکری» عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث‌باباجانی، افزود: این اکیپ ها برای رفع خاموشی چهار روستای کتکه، بستان آباد ، اناره و چهار دیوار در تلاش هستند و امیدواریم این تلاش ها در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: در شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۶۴۰ کیلومتر راه ارتباطی داریم که همه راه های اصلی ، فرعی و روستایی مسدود و شبکه های برق بسیاری از مناطق شهری و روستایی نیز قطع شد که نیروهای خدمات رسان بنا به اولویت اقدامات لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: تا ظهر امروز خوشبختانه همه راه های روستایی نیز برف روبی و بازگشایی شده و تعداد زیاد و پراکندگی روستاها و حجم سنگین بارش برف، از دلایل تاخیر در بازگشایی محورهای ارتباطی بود.

شکری اظهار داشت: در این مدت حدود ۲ هزار بسته حمایتی از طریق جمعیت هلال‌احمر و نیروهای سپاه و بسیج در روستاهای شهرستان توزیع و یا در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در نقاط مختلف روستایی شهرستان از ۷۰ تا ۱۲۰ سانتی متر گزارش شد افزود: با بکاگیری امکانات و توان موجود و همراهی ، همدلی و همکاری خوب مردم نیز توانستیم بسیاری از مشکلات را در همان ساعات اولیه برطرف کنیم.

فرماندار ثلاث باباجانی همچنین از صبر و بردباری و همراهی مردم در مشکلات پیش آمده و تلاش دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان قدردانی کرد.

شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی بارش برف مدیریت بحران قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی بارش برف مدیریت بحران قطع برق ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان