Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ " سعید راستی " رئیس عملیات پلیس امنیت عمومی گفت: با تخریب شیشه 13 خودرو پارک شده در محله مسعودیه تهران ماموران پلیس امنیت تهران وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت در تحقیقات میدانی سراغ دوربین های مداربسته خیابان رفتند و هویت 2 شرور سابقه دار را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پلیسی تصریح کرد: ماموران پلیس با همین سرنخ‌ ها راهی مخفیگاه 2 شرور شدند و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر و به اداره پلیس امنیت منتقل کردند.

رئیس عملیات پلیس امنیت عمومی ادامه داد: متهمان در بازجویی های ابتدایی به جرم شکستن شیشه خودرو های محله مسعویه اعتراف و دلیل شرارت را اختلافات شخصی با یک گروه دیگر عنوان کردند.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مسعودیه شرور سابقه اختلافات شخصی اخبار حوادث خودرو تهران شیشه دستگیر مسعودیه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد مهناز افشار قیمت دلار فال روناک یونسی اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت طلا قیمت سکه ترلان پروانه پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس