Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با دردسر بزرگی مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، در حالی که چند روز پیش قرارداد محمود فکری توسط ابوذر شجاعی، سرپرست سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان به امضا رسید اما نامه اخیر سازمان لیگ به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، این قرارداد و حتی قرارداد با بازیکنان و مربیان قبلی نفت در دو فصل اخیر را به چالش کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است:

«با سلام، احتراماً حسب مکاتبه مورخ ۲/۱۱/۱۴۰۰ رئیس محترم هیأت مدیره و عضو هیأت مؤسس «مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان» و همچنین ابلاغ اظهارنامه دادگستری استان خوزستان با توجه به انتقال ۹۹ درصد سهام این مؤسسه به مناطق نفت‌خیز جنوب و یک درصد سهم به جناب آقای عطاءالله بهادری بیرگانی و نظر به اینکه در حال حاضر بر اساس آخرین آگهی روزنامه رسمی مشارالیه عضو هیأت مؤسس و رئیس هیأت مدیره و جناب آقای مهران نصیریان‌دوست، مدیرعامل مؤسسه مذکور می‌باشند لذا ثبت هر گونه قرارداد ورزشکاران، عوامل تیم، مربیان و سایر موارد حقوقی و اداری صرفاً با امضای نامبردگان معتبر و این سازمان از پذیرش امضا افراد غیرمجاز خودداری و مسئولیت تبعات سوء‌اجتماعی و حقوقی آن به عهده متولیان مربوطه می‌باشد. شایان ذکر است، مستند به ماده ۲۲ اساسنامه مذکور، هر گونه برکناری، استعفا و یا تغییرات مدیریتی در ارکان مؤسسه صرفاً از اختیارات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می‌باشد.»

در حالی اکنون سازمان لیگ خواستار تعیین تکلیف مالکیتی و مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان شده است که پس از کناره‌گیری مهران نصیریان‌دوست و اعضای هیأت‌مدیره در پایان لیگ نوزدهم، در دو فصل اخیر ابوذر شجاعی و محمد نظری در چند مرحله به ترتیب به عنوان سرپرست باشگاه و مدیرعامل مشغول به فعالیت شدند اما گویا هیچ کدام به تأیید فدراسیون نرسیده بودند. همچنین در ابتدای فصل بیستم و بیست و یکم، تشکیل تیم‌ نفت به دلیل نامشخص بودن بحث مدیریتی باشگاه در هاله‌ای از ابهام بود که با نظر و پادرمیانی مسئولان شهری و مدیران نفت، این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کرد. حالا جای سؤال است وقتی سازمان لیگ نفرات فعلی این باشگاه را به رسمیت نمی‌شناسد قرارداد محمود فکری و بازیکنان این تیم چگونه به امضا رسیده است؟

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری محمود فکری نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲