Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@10:50:57 GMT

طراحی سایت چه اهمیتی دارد؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۴۲۹

طراحی سایت چه اهمیتی دارد؟

با گسترش تکنولوژی و دسترسی هر چه بیش‌تر ساکنان زمین به اینترنت از مراجعه حضوری مردم به مغازه‌ها برای خرید و مراجعه حضوری به یک مرکز ذی‌ربط برای مشاوره درمورد هر چیزی کاسته شده. پلتفرم‌های مجازی جدید که حالا در حال تسخیر دنیا هستند، کار را برای ما راحت‌تر کرده‌اند، تا جایی که دیگر نیاز نیست برای خرید یک ماشین به نمایشگاه برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این موضوع در ایران ممکن نیست. به هر حال، پیام اصلی کلام این است که با تغییر جهت دنیا، ما نیز باید تغییر کنیم و طراحی و داشتن یک سایت، گامی است که صاحبان کسب و کار در جهت این تغییر باید بردارند. در این میان نباید از این موضوع غافل شوید که جلوه بصری سایت شما و کیفیت آن نیز می‌تواند بر روی موفقیت‌های شما تاثیر بگذارد و اگر سایت شما فاقد کیفیت لازم باشد نه تنها  موفقیت به دست نمی‌آید، بلکه از دست هم می‌رود؛ برای داشتن سایتی خوب، باید به شرکت‌هایی مانند شرکت دیجی تک که تخصص زیادی دارند مراجعه کنید.

 شما نیز اگر کسب و کاری هر چند کوچک یا هر کاری که در فضای مجازی مرسوم است دارید، باید هرچه سریع‌تر کار خود را به فضای آنلاین نیز گسترش دهید. طراحی و داشتن یک سایت می‌تواند در این مهم به شما کمک کند؛ داشتن یک سایت جدا از کمک کردن به ثبت سفارش راحت‌تر در زمینه گسترش دامنه مشتریان و متقاضیان نیز به شما کمک خواهد کرد. برای درک اهمیت ورود صاحبان کسب و کار به فضای آنلاین، کافی است بدانید که یکی از بزرگ‌ترین کتاب‌‌فروشی‌های جهان یعنی بوردرز به سبب ورود دیر هنگام در زمینه کتاب‌های الکترونیکی ورشکست شد.

طراحی سایت، اولین یا آخرین گام است؟

با طراحی سایت، شما آخرین قدم برای خروج از فروش فیزیکی را برداشته‌اید و این تازه اولین گام شما برای ورود به فروش آنلاین است. در اینجای کار، رقابت نفس‌گیر شما با دیگر سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین شروع می‌شود که موفقیت در این زمینه، ماندگاری طولانی‌مدت و پرقدرت شما را در زمینه کسب و کارهای آنلاین تضمین می‌کند. جدا از بحث طراحی سایت، موارد دیگری نظیر سئو سایت وجود دارند که بدون درنظر گرفتن آن‌ها سایت شما به آخر لیست سرچ‌های گوگل می‌رود و شما در رقابت با دیگر کسب و کارهای آنلاین شکست می‌خورید. سئو در اصل، یک سری قوانین است که توسط شرکت گوگل تنظیم می‌شود. رعایت هرچه بهتر این قوانین شما را به صدر لیست سرچ‌های گوگل می‌برد و برای مثال اگر کسی سرچ کند: طراحی سایت دات نت، آن سایتی را اول از همه می‌بینید که قوانین سئو را رعایت کرده و در این زمینه نسبت به سایت‌های دیگر بهتر ظاهر شده.

رقابت با کسب و کارهای بومی نیز می‌تواند بر روی رشد بیش‌تر کار شما تاثیر بگذارد. برای رشد بیش‌تر در زمینه رقابت با کسب و کارهای بومی شما به راحتی می‌توانید با وارد شدن به سایت شرکت دیجی تک و رفتن به بخش مربوط به شهرستان‌ها، کیفیت کسب و کارتان را در محله زندگی‌ خود، افزایش دهید. برای مثال اگر در تبریز ساکن هستید و می‌خواهید جدا از دیگر مناطق ایران بر روی محل زندگی خود نیز تسلط حداکثری داشته باشید می‌توانید از بخش شهرستان‌ها تبریز را انتخاب کرده و از خدمات این شرکت استفاده کنید. به طور کلی و برای مثال، طراحی سایت در تبریز شرکت دیجی تک، یک پیشنهاد مکان‌محور با خدماتی چشم‌گیر است که برای کسب و کارهای بومی یک گزینه بی‌نظیر به شمار می‌رود.

قابلیت‌هایی که سایت شما به مراجعه کننده ارائه می‌دهند

اینکه سایت شما چه قابلیت‌هایی ارائه می‌دهد و چقدر جلوه بصری دارد، برای کاربر مهم است. بیایید فرض کنید که فردی به سایت شما که محصولات زیادی هم دارد، مراجعه می‌کند و قطعا هم قبل از اینکه به سایت شما سری بزند و اصلا قصد خرید اینترنتی داشته باشد، یک سری از مشخصات را برای خود فهرست کرده‌ و می‌خواهد که محصولی با این مشخصات را خریداری کند؛ اگر سایت شما دیر لود شود، خیلی در سایت نخواهد ماند و اگر محصول مورد نظر قرمز باشد و در سایت شما هم جایی برای فیلتر رنگ پیدا نکند، شاید از گشتن در سایت خسته شود. امنیت سایت شما و اطمینان کاربر از شخصی باقی ماندن اطلاعات شخصی که بر روی سایت شما آپلود کرده، مورد دیگری است که خیلی اهمیت دارد.

برای رفع این نیازها، شما باید به زبان یا پلتفرمی مراجعه کنید، که بتواند تمامی این نیازها را برطرف کند. پلتفرم یا چارچوب دات نت، یکی از کامل‌ترین پلتفرم‌ها برای طراحی سایت است. این تکنولوژی، شامل یکی از کامل‌ترین کتابخانه‌ها می‌شود و جدا از اینکه می‌تواند در زمینه طراحی بصری فوق‌العاده به نظر برسد در زمینه امنیت نیز بی‌نظیر است و یک طراحی سایت دات نت به طور کلی می‌تواند این نیازها را برطرف کند. ASP.NET یکی از تکنولوژی‌های زیرشاخه‌ای پلتفرم دات نت است که شرکت دیجی تک، به طور تخصصی بر روی آن کار می‌کند. شرکت دیجی تک برای توسعه سایت‌های دات نت، اول از همه بر روی یک چیز پافشاری می‌کند، که آن توسعه سایت بر پایه سئو است. سادگی، انعطاف پذیری بالا و مدیریت آسان این گونه از سایت‌ها، سبب شده تا بسیاری از کسب و کارها به سراغ یک سایت دات نت بروند.

مدیریت یک سایت دات نت خیلی هم آسان نیست

 نباید خیلی به سادگی سایت‌های دات نت مطمئن باشید، باید بدانید که گاهی اوقات مشکلاتی نظیر باگ‌ها به وجود می‌آیند که خود شما نمی‌توانید آن را رفع کنید و نیاز به پشتیبانی شرکت یا فردی دارید که سایت را طراحی کرده. گمان نکنید که یک سال پشتیبانی معمول، مقداری زیادی است، باید بدانید که پس از اتمام یک سال، اگر مشکلی برای سایت شما پیش بیاید، پشتیبانی ندارید. شرکت دیجی تک برای سایت‌های خود، پشتیبانی نامحدود درنظر گرفته، یعنی شرکت دیجی تک تا هر زمانی که سایت شما به مشکل بخورد از سایت پشتیبانی خواهد کرد. شما می‌توانید از خدمات دیگر این شرکت نظیر طراحی سایت، طراحی سئو و دیگر خدمات مربوط به کسب و کارهای اینترنتی از این شرکت کمک بخواهید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کسب و کارهای سایت دات نت طراحی سایت کسب و کار سایت شما یک سایت سایت ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد

وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اسلام‌آباد اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی‌دهد و هر آنچه که مطابق با منافع ملی باشد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه‌های خبری پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار طی گفت‌وگو با خبرنگاران در پارلمان در اسلام‌آباد اظهار کرد: سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است و دولت به زودی رهبران جناح اپوزیسیون را در جریان کامل جزئیات و دستاوردهای این سفر قرار خواهد داد.

وی درباره طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان نیز افزود که ما نیازی به پنهان کاری نداریم و اگر سوء تفاهم‌های اخیر میان دو کشور حل نشده بود پس چرا رئیس جمهور ایران باید به پاکستان سفر کند.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: اینکه در بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پایان سفر آیت‌الله رئیسی اشاره‌ای به مذاکرات خط لوله گاز نشده است، مساله‌ای نیست؛ بحث اصلی این است که ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

وی تاکید کرد: پاکستان هر آنچه که مطابق با منافع ملی خود باشد را انجام خواهد داد و ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

سناتور اسحاق درباره گزارش حقوق بشری وزارت امور خارجه آمریکا علیه پاکستان نیز گفت که ما این بیانیه را رد کرده و پاسخ مناسبی به آن داده‌ایم.‌

کد خبر 748170

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم