Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم طرح پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی از طریق کد QR توسط آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در استان قم رونمایی شد.

حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، با اشاره به اینکه توسعه، با حضور و مشارکت مردم شکل می‌گیرد بیان کرد: مأموریت ما در حوزه خیر و احسان بر مبنای مشارکت مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بدون حضور مردم نمی‌توان کار خیر و احسان انجام داد، افزود: مردم کار خیر و احسان را درگذشته به‌خوبی انجام داده‌اند و از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود و ما هم در کنار آن‌ها هستیم.

آسوده با تأکید بر اینکه مردم به کمیته امداد اعتماد دارند، ادامه داد: بنده مصمم هستم که برمدار مردمی کردن امور در کمیته امداد حرکت کنم.

محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کمیته امداد همیشه همگام با تکنولوژی از نرم‌افزارها و شیوه‌های نوین خدمت‌رسانی به محرومان بهره برده است خاطرنشان کرد: کاهش زمان فرآیند مساعدت به نیازمندان، کاهش هزینه‌های اجرایی و پرداخت‌های فرامرزی در تمام نقاط جهان از مزایای پرداخت صدقات و وجوهات به‌صورت برخط است.

وی با قدردانی از مردم که همیشه در کنار این نهاد مقدس بوده‌اند افزود: کمک‌های مردمی پس از فرمان رزمایش مواسات توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) بیشتر از گذشته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی را خاطرنشان و گفت: پیام این اتفاق مبارک این است که مردم همواره به یاد نیازمندان هستند.

 مسعودیان راد بیان کرد: بر اساس این طرح که هم‌زمان در سراسر کشور آغاز و فعال‌شده است نیکوکاران می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند خود با اسکن کد QR که بر روی صندوق صدقات نصب شده، صدقه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی صندوق صدقات کمیته امداد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها