Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابتدای هفته جاری بود که مراسم تکریم و تودیع رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با حضور مقامات ملی و استانی در تبریز برگزار شد.

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و همزمان با انتصاب صابر پرنیان به سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در اقدامی خیرخواهانه به همت پنج واحد صنعتی استان، مقدمات پرداخت بخشی از بدهی‌های سه زندانی غیرعمد و تهیه چهار فقره جهیزیه جهت اهداء به نیازمندان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به اطلاع رسانی‌های قبلی مبنی بر قدردانی از ابراز لطف مدیران سازمان‌ها، شرکت‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها، مسئولان بخش‌های دولتی و خصوصی و فعالان تجاری و اقتصادی و درخواست صابر پرنیان رئیس سازمان صمت استان در خصوص عدم ارسال تاج گل، چاپ و انتشارهرگونه تبریک در قالب بنر، استند، نامه و یا آگهی در نشریات به مناسبت انتصاب وی به این سمت، تعدادی از واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی هزینه‌های تبریک انتصاب را از طریق هماهنگی با انجمن‌های مرتبط با خیران و همچنین ستاد دیه استان به انجام اقدامات خیرخواهانه اختصاص دادند.

بدون شک ترویج اقدامات شایسته ای از این دست نه تنها از حجم بالایی از تشریفات و هزینه‌های نابجای مرسوم و معمول در چنین مراسم و انتصاباتی می کاهد، بلکه حرکتی فرهنگی و الگوساز برای هزینه کرد بجا و درست هزینه های هنگفتی است که تنها صرف ارسال دسته گل و بنرهای تبریک و شادباش انتصاب مدیران ادارات و سازمان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز اهدای جهیزیه آزادی زندانیان فارس تبریز معدن و تجارت آذربایجان شرقی تبریک بنر استند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز

خلیل اللهی گفت: با توسعه یافتن این شورا‌ها و افزایش تعدا آنها فلسفه اصلی تشکیل آنها منحرف شد و تبدیل به اداره شد و به جای ریش سفیدان جوان‌ها روی کار آمدند.

وی همچنین به مشکل کمبود نیرو در شورا‌های حل اختلاف نیز اشاره کرد و گفت: نیروی این شورا‌ها بیشتر جذب دادگستری شده اند و این مسئله کیفیت این شورا‌ها را تقلیل داده است.

قربانی معاون قضایی دادگستری استان نیز گفت: هدف این نشست منطقه‌ای که استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل زنجان قزوین و گیلان نیز حضور دارند بررسی مسائل و مشکلات موجود در زمینه معایب و مزایای دادگاه‌های صلح، داوری، میانجیگری کمبودنیرو در شورا‌های حل اختلاف و بررسی معایب تعریف قضاوت در حوزه کسب و کار است تا نتایج آن به همایش تخصصی که در مشهد برگزار خواهد شد ارجاع داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس