Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد همواره تیم قلدر و سرسختی بوده و خصوصاً در سال‌های اخیر با جواد نکونام عملکرد خوبی داشته است. خوشبختانه پیروزی خوبی کسب کردیم و همچنان در کورس قهرمانی باقی ماندیم.

وی در رابطه با بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس با شکایت کریستین اوساگونا ادامه داد: پرسپولیس به تیمی بسیار حرفه‌ای تبدیل شده و با وجود مشکلات بسیار زیادی که دارد هیچ گاه کوتاه نمی‌آید و همچنان همان تیم مدعی قهرمانی سال‌های اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ضربه بسیار بزرگی به قهرمان ایران وارد کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اولین اقدام و اولویت مدیریت جدید پرسپولیس باید کار بر روی رفع مشکلات مالی باشگاه باشد تا کادرفنی بتوانند بازیکنان مد نظر خود را جذب نمایند و در نیم فصل دوم تیم کاملتری داشته باشیم. در نیم فصل دوم بازی‌ها بسیار سخت‌تر خواهند شد، چون تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند و امتیازگیری بسیار دشوارتر است.

نورمحمدی در پایان درباره عملکرد بازیکنان تاجیک پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان تاجیک فعلا به زمان نیاز دارند تا در ترکیب پرسپولیس جا بیفتند البته طبق صحبت‌ها و شنیده‌هایی که هست ظاهرا آن‌ها بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم هرچه زودتر و هماهنگی رسیده و کمک حال پرسپولیس باشند. بیشتر بخوانید: بازیکنان پرسپولیس پس از شکست فولاد چه گفتند؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس نورمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد