Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سردار دلها نابود کننده خط تهاجمی داعش در سوریه و عراق بود، گفت: این فرمانده با اینکه بارها در معرکه جنگ از دفاع مقدس تا دفاع از حرم طعم شهادت را چشید اما شهادتش در معرکه جنگ اتفاق نیفتاد و در یک اقدام تروریستی و بزدلانه به‌دستور شقی‌ترین سیاستمدار دنیا به‌شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشرت شایق در گفت‌وگو با میزان، درباره این تعبیر ارزشمند که باید به سردار دل‌ها به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده شجاع و جسور بود که برای زنده نگه داشتن محور مقاومت و پیشرفت آن تلاش زیادی می‌کرد و هدفش نیز ایجاد تمدن نوین اسلامی بود.    کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سردار دلها نابود‌کننده خط تهاجمی داعش در سوریه و عراق بود، گفت: این فرمانده با اینکه بارها در معرکه جنگ از دفاع مقدس تا دفاع از حرم طعم شهادت را چشیده بود اما شهادتش در معرکه جنگ اتفاق نیفتاد و در یک اقدام تروریستی و بزدلانه به‌دستور شقی‌ترین سیاستمدار دنیا به‌شهادت رسید. 
شایق با بیان اینکه اقدام آمریکا در شهادت سرداردلها از چند وجه حائز اهمیت است، تصریح کرد: نکته نخست، اعلام علنی ترامپ به ترور شهید سلیمانی بود. دولت آمریکا ترور‌های زیادی در حوزه داخلی و خارجی  با دخالت مستقیم و یا غیر مستقیم خود داشته است.    وی گفت: از نمونه ترورهای غیر مستقیم آمریکا در دیگر کشورها می‌توان به ایجاد کودتا در شیلی، آرزانتین، برزیل، سودان و کره در زمان‌های مختلف  اشاره کرد.   کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا در ایران نیز توسط منافقین دست به ترور زده است مانند کشتار هموطنان توسط منافقین در روز عاشورا یا ترور دانشمندان هسته‌ای که زیر بار این اقدامات نرفتند اما به ترور سردار دلها اشاره کردند، چراکه سردار را یک شخصیت قدرتمند می‌دانستند.   وی با بیان اینکه مردم ایران ترور شهید سلیمانی از سوی آمریکا را اقدامی بزدلانه و غیرقانونی می‌دانند، گفت: شهادت سردار دلها انگیزه مضاعفی به همه مجاهدان محور مقاومت تزریق کرد و همچنین مسئله خروج آمریکا از منطقه را قوت بخشید که دستاورد کمی نبود؛ شاید اگر سردار زنده بود رسیدن به این نتیجه خیلی سخت‌تر بود.
شایق گفت: سران کشور‌های محور مقاومت  بعد از ترور سردار دلها یک جمله طلایی مبنی بر انتقام سخت را به زبان آوردند و ترامپ پس از واقعه عین الاسد با یک فاصله بسیار کم تبدیل به یک آدم زبون شد که خواستار کاهش تنش با ایران شد؛  در این رویداد تنها ۱۳موشک به عین الاسد خورده بود و این یک سیلی بود و ما تا امروز آن انتقام سخت را نگرفتیم.   بیشتر بخوانید:  آمران و قاتلان شهید سلیمانی پس از تقاص جنایت دنیوی در زباله‌دان تاریخ مدفون می‌شوند   انتهای پیام/  برچسب ها: عشرت شایق شهید سلیمانی آمریکا داعش سوریه و عراق محور مقاومت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عشرت شایق شهید سلیمانی آمریکا داعش سوریه و عراق محور مقاومت شهید سلیمانی معرکه جنگ سوریه و عراق محور مقاومت سردار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟