Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم آباد "جعفر طولابی" با تاکید بر هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم ها و جشن های انقلاب اسلامی در مناطق شهری، روستایی و عشایری، اظهار داشت: در این راستا ۲۳ کمیته در شهرستان خرم‌آباد و بخش های تابعه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده است.

وی کمیته‌های قرآن، دستگاه‌های اجرایی، مساجد، هیات مذهبی، قوه قضاییه، اصناف و بازاریان، ایثارگران، حوزه و روحانیت، فرهنگیان و دانش‌آموزی، زنان و خانواده، فضاسازی و تبلیغات شهری، کارگری و کارآفرینی، هنری و هنرمندان، روستایی و عشایری، ورزش و جوانان، نیروهای مسلح و فضای مجازی، بسیج، دانشجو و دانشگاهیان و اطلاع رسانی وتبلیغات را از جمله ۲۳ کمیته شهرستانی برای طراحی، برنامه‌ریزی و تدوین برنامه ها جهت فعالیت‌های دهه‌فجر متناسب با روزشمار دهه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور و مشارکت مردم را مهمترین محور برنامه‌های دهه‌فجر امسال عنوان و خاطرنشان کرد: در طراحی برنامه‌ها نوآوری و خلاقیت، نشاط‌ آفرینی، امیدبخشی و انسجام و وحدت مورد تاکید است.

 فرماندار خرم‌آباد بر بیان دستاوردهای۴۲ ساله انقلاب تاکید کرد و گفت: همه مدیران دستگاههای اجرایی و مسولین کمیته های ستاد دهه فجر باید به روش‌های مختلف دستاوردهای انقلاب و نظام را در حوزه های مختلف برای مردم و نسل جدید تبیین و تشریح نمایند.

 طولابی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی می‌توان از ظرفیت ویژه و بالای فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها بهره گرفت.

  در این جلسه همچنین بر ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی،آمادگی ستاد بحران در جهت مقابله با حوادث احتمالی بویژه در فصل بارندگی ها، ذخیره سازی و تهیه و تامین کالاهای اساسی و پر مصرف پایان سال و خدمات دهی و خدمات رسانی به مردم، برخورد با تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز ، رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا و مشارکت در طرح واکسیناسیون، تاکید و تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: روزنامه چاینا دیلی برچسب‌ها فرمانداران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران خرم آباد لرستان فرمانداران خرم آباد لرستان برنامه ها خرم آباد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسلم سیدالحسینی ظهر پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سند توانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی در صورت تصویب در هیأت وزیران بزودی در کشور اجرایی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود:: مبنا و محور این برنامه بر پایه مشارکت مردمی است، و بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه در کشور ایجاد می‌شود که کار در رأس آن در کشور رئیس جمهور، در استان‌ها استانداران و در شهرستان‌ها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت‌های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می‌کنند.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه در این برنامه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند، افزود: توسعه شهری به جای کارشناسی و تخصصی بر مبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر به‌عنوان نماد معماری کشور شناخته می‌شود، اظهار کرد: این نماد معماری نشان می‌دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح‌های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

کد خبر 6088642

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است