Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@03:59:55 GMT

جزییات آغاز پیش ثبت‌نام سفر به سوریه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۷۲۵

جزییات آغاز پیش ثبت‌نام سفر به سوریه

به گزارش ايسنا، تا پیش از این، اعزام زائران ایرانی به سوریه فقط به استان تهران محدود شده بود و پروازها از فرودگاه امام انجام می‌شد. رییس سازمان حج و زیارت که به تازگی سفری به سوریه داشته، از افزایش تعداد پروازها و مسیرهای هوایی به این کشور خبر داده است.

رشیدیان درباره اعزام‌های نوروزی برای سفرهای عتبات عراق و سوریه گفت: ابتدا باید برنامه‌ریزی لازم برای اعزام‌های نوروزی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با انجام اقدامات، درباره سفرهای نوروزی ‌به‌زودی به مردم اطلاع‌رسانی شود.


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به گسترش سویه اُمیکرون کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اعزام زائران به سفرهای زیارتی را بسیار حائز اهمیت دانست و به مدیران حج و زیارت و کارگزاران زیارتی توصیه کرد به این موضوع توجه ویژه‌ای نشان دهند.

رشیدیان درباره برقراری دوباره سفر عمره برای زائران ایرانی بیان کرد: امید است گشایشی در برقراری دوباره این سفر فراهم شود و زائران مطابق با شرایط ما و مبتنی بر عزت، کرامت، سلامت و امنیت عازم این سفر معنوی شوند و به این منظور، شرکت "عمره سعادت" برنامه مدون و کاملی برای اعزام زائران در صورت برقراری دوباره عمره تدوین کرده است.

درحال حاضر سفرهای زیارتی عراق و سوریه بدون ویزا فقط از مسیر هوایی انجام می‌شود که بنا بر اعلام قبلی سازمان حج و زیارت، هزینه این سفرهای زیارتی با پرواز دوطرفه، بین ۹ تا ۱۰ میلیون تومان برای هر نفر تمام می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفر‌های عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند