Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:11:23 GMT

شمار بیماران سرپایی کرونا در زنجان افزایشی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۹۷۰

شمار بیماران سرپایی کرونا در زنجان افزایشی شد

دکتر مصطفی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان روز گذشته فوتی و مورد بستری کرونایی نداشت و در زمان حاضر ۶۳ بیمار مبتلا به کووید- ۱۹ در بیمارستان‌های زنجان  بستری هستند که یک مورد مثبت روز گذشته را شامل می شود.

وی اضافه کرد: هر چند شمار مبتلایان سرپایی و بستری در استان نسبت به پیک های قبلی کاهش دارد، اما با توجه به شیوع سویه جدید" اُمیکرون" شهروندان زنجانی باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند چراکه آمارها نشان می دهد تعداد مبتلایان سرپایی به این بیماری در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" رقم ۱۴۹ هزارو ۵۰۲  نفر ثبت شده است.

 به گفته وی، شمار فوتی‌های کرونایی از زمان شیوع این ویروس تاکنون در این استان به یک‌هزارو ۸۳۳ نفر رسیده است.

این مسوول ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به تعداد ۱۳ هزارو ۴۳۳ نفر در استان زنجان ثابت شده است که ۱۱ هزارو ۵۸۶  نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به عدد ۳۶ هزارو ۸۱۶ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه های علوم پزشکی فاصله گذاری اجتماعی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه های علوم پزشکی فاصله گذاری اجتماعی کرونا دانشگاه های علوم پزشکی فاصله گذاری اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: مردم این استان از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه با روند افزایشی را خواهند داشت.

بهروز مرادپور امروز اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا جو منطقه نسبتا آرام است و رشد ابر و افزایش سرعت باد پدیده‌های غالب آسمان هستند.

وی اضافه کرد: در ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه(به ویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار و بالا بودن شاخص ها علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در نقاطی رخداد بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه روند افزایشی را خواهند داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی