Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:02:52 GMT

سرقت از منزل استاندار کرمانشاه؛ از شایعه تا واقعیت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۹۸۲

سرقت از منزل استاندار کرمانشاه؛ از شایعه تا واقعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی یکی دو روز گذشته خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه در فضای مجازی توسط رسانه‌های معاند‌، منافق و اجیر شده خارج از کشور منتشر شده که توسط توسط سرهنگ علی‌رضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، تکذیب شد.

وی افزود: در همین راستا مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه بررسی‌های دقیق و همه جانبه‌ای به منظور صحت و سقم سرقت از منزل «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه انجام و در نهایت مشخص شد هیچگونه سرقتی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیری ادامه داد: ماموران پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای برقراری امنیت پایدار بوده‌اند و قاطعانه نیز با همه مجرمان در حوزه‌های مختلف برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان انقلاب همواره در شبکه‌های اجتماعی با اجرای سناریوهای نخ‌نما به دنبال جریان‌سازی و انتشار اخبار دروغین علیه سازمان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی کشورمان بوده‌اند تا ضمن دستیابی به اهداف و اغراض شخصی، دستگاه‌های امنیتی را هم ناکارآمد جلوه دهند.

وی تصریح کرد: دروغین بودن این سناریوهای تکراری و خنده‌دار برای افکار عمومی کاملا روشن بوده و دست دشمنان انقلاب و شبکه‌های معاند برای مردم فهیم کرمانشاه رو شده است.

متأسفانه ماشین تخریب از سوی رسانه‌های منافق و معاند نظام جمهوری اسلامی لحظه‌ای توقف ندارد و با مطالب دروغین و شایعه‌‌پراکنی سعی در ناامن جلوه دادن استان را دارند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شایعه سرقت منزل شخصی امیری مقدم استاندار کرمانشاه فرمانده انتظامی کرمانشاه تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان