Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، تیم ملی فوتبال زنان ایران روز چهارشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲- هند مقابل تیم چین تایپه صف آرایی خواهد کرد. ملی پوشان از ساعت ۱۷:۳۰ در حالی مقابل تیم چین تایپه قرار خواهند گرفت که تست PCR ۴ عضو تیم ملی مثبت شده است و ایراندوست در این دیدار حساس ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی و مرضیه نیکخواه در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین تایپه سومین حریف تیم ملی در مرحله گروهی است که ۳ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی، ۲ مقام سومی و ۲ مقام چهارمی دارد. چین تایپه در رنکینگ آسیایی و جهانی نیز به ترتیب در مکان‌های ۸ و ۳۹ قرار دارد.

تیم ملی در دو بازی خود یک تساوی مقابل تیم هند و یک شکست مقابل تیم قدرتمند چین کسب کرد که البته با توجه به اخراج تیم هند از مسابقات به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا یک امتیاز ایران نیز از جدول پاک شد.

با حضور ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در نهایت ۵ تیم جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا – نیوزلند را کسب می‌کند. در مرحله اول مسابقات، دو تیم نخست هر گروه به همراه دو تیم برتر رده سوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. ۴ تیم صعود کننده به نیمه نهایی مستقیم راهی جام جهانی خواهند شد و یک تیم نیز از تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد داشت.

شاگردان مریم ایراندوست برای صعود بدون اما و اگر از مرحله گروهی محکوم به شکست تیم چین تایپه هستند که به عنوان تیم دوم صعود کنند. با توجه به اخراج تیم هند، یک امتیاز ملی پوشان حذف شد و همین کار را برای صعود به عنوان تیم سوم کمی پیچیده کرده است، در صورت شکست تیم ملی یا تساوی مقابل چین تایپه، کار صعود به عنوان تیم سوم، کمی پیچیده و به روز پایانی مسابقات مرحله گروهی موکول خواهد شد. جدول گروه ایران

گروه B

گروه C

گروه بندی مسابقات جام ملت‌های زنان آسیا به این شرح است:

گروه A: هند، چین، چین تایپه، ایران

گروه B: استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی

گروه C: ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، میانمار

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات روز یکشنبه ۱۰ بهمن، مرحله نیمه نهایی ۱۴ بهمن و دیدار فینال روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابت‌های جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰۲۳ که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران جام ملت های آسیا فوتبال زنان مرحله گروهی مقابل تیم چین تایپه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان