Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:09:10 GMT

عاملان تیراندازی در ایذه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۲۶۹

عاملان تیراندازی در ایذه دستگیر شدند

هدایت شهبازی به خبرنگار مهر گفت: به دنبال دو فقره تیراندازی در هفدهم دی ماه سال جاری در سطح شهرستان ایذه که باعث مجروح شدن دو نفر شده بود، دستورات ویژه‌ای برای دستگیری عامل تیراندازی صادر شد.

وی افزود: مأموران پلیس با کار اطلاعاتی مستمر هویت متهم را شناسایی و اقدامات لازم را برای پیدا کردن مخفیگاه متهم آغاز کردند و پس از هماهنگی قضائی مأموران پلیس به محل اختفا متهم عزیمت شده و در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به اینکه در این عملیات یکی دیگر از افراد آسیب‌زا و مخل امنیت با هویت «د. م» که سابقه چندین فقره شرارت و درگیری با سلاح سرد داشته است نیز دستگیر شد، گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی ایذه ادامه داد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای مأموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند؛ مأموران در چند عملیات غافلگیرانه دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس‌از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت داخل و قطعات خودرو سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره سرقت در معابر و نظایر آن در سطح شهرستان اعتراف کردند.

شهبازی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 5409080

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه نیروی انتظامی خوزستان دستگیری سارق بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دهه فجر آمار کرونا سیل کرمان برف روبی برف و یخبندان اردبیل تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم