Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:37:38 GMT

ظهرابی: می‌توانیم با مدال بازگردیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۳۵۴

ظهرابی: می‌توانیم با مدال بازگردیم

مربی تیم ملی هندبال گفت: امیدوارم نگاه ورزش ما با حضور در مسابقات جهانی به هندبال عوض شود و بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسعود ظهرابی در خصوص کسب سهمیه مسابقات جهانی هندبال توسط تیم ملی کشورمان، اظهار داشت: به جامعه هندبال و ورزش ایران این موفقیت را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پنج بازی در مسابقات قهرمانی آسیا انجام دادیم که نوسان زیادی داشتیم. نباید اجازه می‌دادیم بازی با کویت پایاپای پیش برود و در ثانیه آخر پیروز شویم.  

وی افزود: اگر اشتباهات فردی بازیکنان در شوت‌های پایانی را کنترل کنیم و آرامش بیشتری داشته باشیم، موفق‌تر خواهیم بود. در حال حاضر فشار روی تیم کم شده و می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص بازی با تیم بحرین، گفت: پیش‌بینی می‌کنم بازی خوبی را با بحرین داشته باشیم. حتی با بازیکنان‌مان این توانایی را داریم که این تیم را شکست دهیم و امیدوارم با مدال خوشرنگ به ایران برگردیم. در این تورنمنت و اردوها بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم. در تورنمنت قطر و اسپانیا شرکت کردیم البته حضورمان در تورنمنت رومانی هم کنسل شد اما در نهایت بچه‌ها هماهنگی خوبی دارند. جدول مسابقات هم به گونه‌ای بود که ابتدا بازی‌های راحت‌تری داشتیم‌ و هماهنگ تر شدیم.

 

ظهرابی یادآور شد: فدراسیون زحمت زیادی کشید امیدوارم نگاه ورزش ما با حضور در مسابقات جهانی به هندبال عوض شود و بتوانیم شرایط بهتری را برای هندبال رقم بزنیم. قول می‌دهم اگر بچه‌ها برنامه‌ها و اهداف را پیاده کنند به مدال می‌رسیم.

 

وی خاطرنشان کرد: باید بگوییم سال 2015 هم به مسابقات جهانی رفتیم اما 6 سال از آن گذشته و سه دوره بعد از آن را از دست دادیم. فدراسیون سیاست خوبی را در پیش گرفته تا حضور ما در مسابقات جهانی مداوم باشد و اینگونه نباشد که برای هر دوره استرس داشته باشیم که آیا به مسابقه جهانی می‌رویم یا نه. اولویت باید حضور مستمر در مسابقات جهانی باشد تا دستاوردهای آن را در هندبال ببینیم و خود را به هندبال دنیا نزدیک کنیم‌.

هندبال تیم ملی هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال مسابقات جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید