Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاءاله اکبری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طول کلی مسیر ارتباطی زاهدان - بیرجند در حوزه استحفاظی این اداره‌کل ۲۱۱ کیلومتر بوده که ۸۵ کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل شده و به بهره‌‍برداری رسیده است.

وی راه‌ها را مهمترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه‌ای عنوان کرد و افزود: از ۳۳ کیلومتر بزرگراه که در مسیر ارتباطی زاهدان - بیرجند در حال ساخت است پیش‌بینی می‌شود تا پایان سالجاری ۱۰ کیلومتر آن آماده بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که توسعه بزرگراه‌ها در استان با هدف رشد ترانزیت از بندر چابهار، افزایش سرعت انتقال بار و مسافر، کاهش زمان سیر، کاهش مصرف سوخت و ایمنی سفر کاربران جاده‌ای در دستورکار این اداره‌کل قرار گرفته است تصریح کرد: ۹۳ کیلومتر باقی‌مانده از مسیر زاهدان - بیرجند برای تبدیل به باند دوم نیازمند ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راه‌ها در توسعه هر منطقه نقش مهم و تاثیرگذاری برعهده دارند و استاندارد بودن آنها بهترین بستر و مسیر در تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در طرح‌های اقتصادی بشمار می‌رود این اداره‌کل با فعال کردن ۱۱ کارگاه راه‌سازی تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت راه‌ها و تبدیل آنها به بزرگراه‌ها بکار بسته است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی زاهدان سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی زاهدان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان