Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:11:46 GMT

دو علامت اصلی ابتلا به اومیکرون را بشناسید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۴۳۵

دو علامت اصلی ابتلا به اومیکرون را بشناسید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از زی نیوز، طبق گزارش محققان دانشگاه کالج لندن، دو علامت اصلی سویه اومیکرون، آبریزش بینی و سردرد است.

«ایرن پترسون»، استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کالج لندن، می‌گوید: «آبریزش بینی و سردرد علائم بسیاری از عفونت‌ها هستند، اما می‌توانند علائم کرونا یا اومیکرون نیز باشند. اگر آنها را دارید، باید آزمایش کووید بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پروفسور پترسون در ادامه می‌افزاید: «حدود ۲۰ علامت اومیکرون تاکنون گزارش شده است. مهمترین آنها دو مورد فوق الذکر است. اگر این علائم را احساس نمی‌کنید به این معنی نیست که از اومیکرون در امان هستید. مطالعه‌ای که تاکنون بر روی این سویه جدید انجام شده نشان داده است که پنج علامت برجسته آن شامل آبریزش بینی، سردرد، ضعف بدن، عطسه و گلودرد است.»

به غیر از این موارد، سایر علائم در ۲۰ مورد اصلی شامل صدای خشن، لرز، عرق کردن، سرگیجه، حذف وعده‌های غذایی و احساس خستگی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون ویروس کرونا اومیکرون آبریزش بینی سردرد مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا محمد روحانی دیروز در مراسم تجلیل از معلمان و اساتید اهل‌سنت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: یکی از علامت‌های استاد حقیقی، داشتن تزکیه است تا بتواند قلب‌ها را تسخیر کند.

وی افزود: از سوی دیگر یکی از علامات استاد حقیقی این است که در طول زمان، هیبت و مقام و بزرگی‌اش همواره در دل شاگردانش باقی بماند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت آذربایجان‌غربی گفت: اگر اهل علم به واقع از علم، صیانت کند علم نیز یک قوه معنوی است که اهلش را پاسداری می‌کند و هر اندازه اهل علم در گرامی‌داشت مقام علم بکوشند علم به اراده خداوندی، اهلش را گرامی می‌دارد.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن اگر به علم اهانت شود، خود اهل علم نیز مورد اهانت واقع خواهند شد.

ماموستا روحانی افزود: اگر سیمای علم خدشه‌دار شده باشد باعث می‌شود که علم نگاه سردی به اهل خود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • موی روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • علائم فشار خون بالا را بشناسید
  • علائم شایع کم کاری تیروئید را بشناسید
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • با التهاب چشم، ناشی از حساسیت چه کنیم‌؟
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • مو، روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • علائم و نشانه‌های مالاریا را بشناسید
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا