Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی یاد و خاطره شهدای ششم بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در شهر هزار سنگر آمل را گرامی داشت و به خانواده شهدا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: امروز ششم بهمن ماه است و جا دارد که از حماسه بسیار به جا و به وقتی یاد کنیم که مردم شهیدپرور شهر هزار سنگر آمل در ششم بهمن ماه ۱۳۶۰ در مقابله با ضد انقلاب در آن شهر انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه آنقدر عظیم و مهم بود که حضرت امام (ره) در وصیتنامه تاریخی خود به عنوان یکی از حوادث مهم و تاثیرگذار یاد کردند و ما هم یاد این خاطره را که در چند ساعت مردم صدها سنگر در این شهر ساختند و بیش از ۴۰ شهید به انقلاب اسلامی و اسلام هدیه کردند، گرامی می داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به خصوص یکی از این شهیدان سید طاهره هاشمی از بانوان بودند که در جریان سنگرسازی در این شهر مورد تهاجم ضد انقلاب قرار گرفت که  یاد آنها را گرامی می داریم و عرض تبریک و تهنیت به همه خانواده های شهدا بالاخص شهدای شهرستان آمل داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 6 بهمن 1360 محمدباقر قاليباف رييس مجلس شورای اسلامی شهر هزارسنگر آمل انقلاب اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"