Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین ناصری روز چهارشنبه در گفت وگو با  خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نیاز جامعه به خدمات دندانپزشکی، شیوع درصد بالای بیماری‌های دهان و دندان، هزینه‌های بالای این بخش در بخش خصوصی و کمبود امکانات در بخش دولتی، موسسه خیریه سفیران همای رحمت تصمیم گرفت با کمک خیران اقدام به راه‌اندازی درمانگاه خیریه دندانپزشکی در این شهرستان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: برای راه‌اندازی این درمانگاه، مجوزهای لازم اخذ و با کمک یکی از خیران شهرستان تاکنون به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات لازم خریداری شده است و با اجاره واحد دندانپزشکی درمانگاه دیلم در آینده بسیار نزدیک، این مرکز به  بهره‌برداری می‌رسد.
ناصری افزود: تلاش می‌شود، خدمات در این درمانگاه ا تعرفه خیریه و به صورت اقساط و با کیفیت مناسب ارایه شود.

مدیرعامل موسسه خیریه سفیران همای رحمت دیلم گفت: به منظور سرعت بخشیدن در خرید سایر وسایل و تجهیزات موردنیاز درمانی، به کمک خیران همچنان نیاز داریم.

وی یادآورشد: این موسسه از سال ۹۷ همه خدمات توانبخشی را  به‌صورت خیریه با  اولویت درمان کودکان اوتیسم و سی پی ارایه می‌دهد.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزار نفر جمعیت در انتهای شمالی استان بوشهر واقع است.
 

برچسب‌ها بوشهر درمانگاه دندانپزشکی گناوه بندردیلم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر درمانگاه دندانپزشکی بوشهر درمانگاه دندانپزشکی گناوه بندردیلم بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری