Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@08:43:42 GMT

امید سرمربی عراق به کسب نتیجه مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۸۰۶

امید سرمربی عراق به کسب نتیجه مقابل ایران

سرمربی عراق اعلام کرد با وجود ابتلای چندین بازیکنش به کرونا اما امیدوار به کسب نتیجه مطلوب مقابل ایران است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا(پنجشنبه) در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق است.

تیم ملی عراق روز گذشته تمریناتش را در ورزشگاه کارگران انجام داد تا خود را برای دیدار فردا مقابل شاگردان اسکوچیچ آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی ها به محض ورود به ایران ۳ بازیکن خود به نام های یاسر قاسم، مناف یونس و امجد عطوان را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد.

پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق در صحبتی کوتاه در تمرینات تیم با خبرنگاران، گفت: اتفاقات غیر مترقبه ای برای ما رخ داد و از زمان رسیدن ما به تهران چندین بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات پیش آمده و از دست دادن چندین بازیکن خود به دلیل کرونا اما همچنان امیدوار به کسب نتیجه خوب در بازی فردا مقابل ایران هستیم.

تیم ملی کشورمان اکنون با ۱۶ امتیاز صدرنشین صدرنشین گروه است. در صورت پیروزی در بازی فردا صعود یوزها به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تیم ملی فوتبال ایران عراق ایران انتخابی جام جهانی سرمربی عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن